Priser:

Før 1.6. : NOK 13.300

Etter 1.6.: NOK 15.300

Beløpet inkluderer  alt:

  • Komplett faglig program for 3,5 dager
  • 2 overnattinger på Strömstad Spa/Laholmen
  • Gallamiddag på Strömstad Spa, båttur i skjærgården, grill/skalldyrsaften på Hotell Ekenäs, Koster                         
  • Underholdning, DJ, lounge bar, utendørs bar
  • Alle måltider, middager og drikke
  • Egen buss (fra Oslo eller København )

SKANDINAVIAS STØRSTE CRM-KONFERANSE – 530 DELTAGERE I 2013

De tre siste årene har vært utsolgt. Mange har ikke kommet med. Meld deg på nå!

 

ÅRETS PROGRAM ER STØRRE ENN NOEN SINNE

60 internasjonale foredragsholdere presenterer case, suksesshistorier og strategier.

Dialogkonferansen er en unik arena for ny kunnskap, nye kontakter og sosial relasjonsbygging.

Fra programmet:

Andrew_Pine

Andrew Pine

Porsche Cars North America, USA

Sustaining the momentum of your customer excellence initiative

Fra programmet:

jim rosenberg

Jim Rosenberg

UNICEF

Digital strategy at UNICEF

Fra programmet:

Shubhankar_Ray

Shubhankar Ray

G-Star Raw, England

Creating powerful 21st century brands

Sagt om Dialogkonferansen

  • Tom LaForge

    "Arild and his team run one of the most buttoned up, professional and at the same time enjoyable events I've attended. The quality of speakers, participants, and staff clearly place Bring Dialog among the top tier of international events I've had the privilege to attend in my many years of international business. And the venue is one of the most naturally beautiful spots I've ever seen."

    Tom LaForge , Global Director, Human & Cultural Insights at The Coca-Cola Company

  • Markus Kramer

    "... wow! What a fantastic conference Arild and his team @ Bring run! Great content, super networking ... but above all, a real-life, social celebration of the 'R' in CRM. I have never been to any CRM/Marketing conference where the 'essence of relationship' is taken to this level. If you are in CRM or think on or about CRM, talk to Arild"

    Markus Kramer , Global Marketing Director Aston Martin

  • Synnøve Holen Husby

    "Nok en flott gjennomført Dialogkonferanse, er kjempemotiverende og alltid hyggelig å være med! Dagene er fylt med et meget godt og variert program både faglig og sosialt. DK gir rom for gode diskusjoner og relasjonsbygging, i tillegg til en rekke relevante foredrag hvor ulike cases og bransjer presenteres.  Jeg reiste hjem med mange gode ideer, flere nye kontakter, ny kunnskap og lassevis med inspirasjon og begeistring! "

    Synnøve Holen Husby, Leder CRM og kunderelasjoner, Dagens Næringsliv

  • "Jeg gleder meg til dialogkonferansen hvert år. Det er en perfekt møteplass for faglig påfyll og nettverksbygging. Fantastiske omgivelser og nøye planlagte arrangementer gjør dette til en av de beste konferansene innen CRM og 1:1. I år likte jeg spesielt Coop Norge sin presentasjon, spennende å høre hvordan de jobber. Camilla Kuylenstierna var også kjempebra, absolutt til ettertanke."

    Miriam Gade Nicolaisen, CRM Leder, Aller Media