Magasinet Dialog

Artikler

Fremtidens hybridkreatører

Hvordan blir rollen som kreatør i et reklamemarked som stadig er i endring?

Jakter på oppmerksomhet

Radarparet Janne Brenda Lysø og Stian Johansen har funnet oppskriften på å spinne idé til suksess.

I hodet på forbrukerne

Hvilken innvirkning har direkte post og digital reklame på hjernen? Nevrovitenskapen har svaret.

Kommunikasjon i toppklasse

Reklameguru Erik Heisholt presenterer fire kreative DM-jobber som på hver sin måte har fått folk til å snakke.

Sjøsatte suksesskampanje

Med 10 000 flaskeposter i en kreativ kampanje fikk Color Line flyt på salget.

Jubileumsfest ga rekordomsetning

Da Møbelringen i Halden skulle feire 45 år, laget de DM og inviterte til fest. Det ble fullt hus.

Fant tonen med kundene

OneCalls skreddersydde kampanje ga knallrespons hos mottakerne.

Mer lønnsomme leads

Ved hjelp av «Leads Management» sikter Nemi Forsikring seg inn mot de rette kundene.

Satser sammen

Bring Dialog og Netlife Research skal levere markedets beste digitale kundeopplevelser.

La deg inspirere

Via ny nettside byr Bring på tips og inspirasjon til kreative måter å bruke DM på.