Analoge reklameløsninger

Det å sende noe fysisk som spiller på flere sanser både begeistrer, overrasker og gir svært god effekt i en digital hverdag.

En mann som står ved siden av en postkasse og ser på reklamene han har fått

Vi har lang erfaring med uadressert og adressert reklame. Mulighetene er mange, både når det gjelder å oppnå kortsiktige og mer langsiktige effekter. Alt fra kundeaviser med gode tilbud til magasiner, vareprøver og spesiell oppmerksomhet rettet mot dine kunder gir god effekt og blir svært godt mottatt.

Uadressert reklame

Med uadressert reklame når du ut til en bred målgruppe som gir god effekt. Uadressert reklame benyttes ofte når man ikke har et kunderegister, ønsker å nå ut til nye kunder eller kommunisere med eksisterende kunder innenfor et gitt geografisk område. Uadressert reklame kan være flyers, kundeaviser, magasiner, brosjyrer, gratisaviser eller vareprøve.

Adressert reklame

Ønsker du å kommunisere med en mindre målgruppe, for eksempel dine kunder, er adressert reklame en effektiv løsning som gir god oppmerksomhet.

Har du et adresseregister/kunderegister, er dette et godt utgangspunkt for å velge relevant målgruppe i forhold til budskapet. Har du ikke et adresseregister/kunderegister kan vi hjelpe deg med å finne nye kunder.

Vi hjelper deg med adresser til både private og bedrifter.

Del artikkel