Slik var LOAD

Om LOAD

21. september 2017 på Scandic Fornebu, Martin Lingesvei 2, Fornebu, Oslo.

Å være god på personaliserte og brukervennlige kundeopplevelser er nødvendig. For å skape konkurransefortrinn er det likevel balansen mellom den digitale og den menneskelige relasjonen som skiller. På årets LOAD var temaet: Customer obsession.

Jobber du innen retail eller netthandel, er dette den beste og største møteplassen i bransjen. Hit kommer store og små aktører innen retail, netthandel, fagmiljøer og leverandører for å dele erfaringer og styrke nettverk.

Bli inspirert, få nye perspektiver og lær noe nytt innen temaene: kundefokus, synlighet, konvertering, vekst, betaling og logistikk/levering. 

Netthandelsprisene deles ut under kveldsarrangementet.

Her kan du laste ned presentasjoner fra LOAD. 17.

 

Program

08:00 REGISTRERING
09:00 Sal 1 Åpning av konferansen
09:15 Sal 1 Steven van Belleghem Customers the Day After Tomorrow.Les mer om foredraget til Steven van Belleghem
09:55 PAUSE
10:15 Sal 1 Azran Osman Rani New Rules, Bold Moves!Les mer om foredraget til Azran Osman Rani
11:00 Sal 1 Nathalie Nahai The Psychologi of Online Persuasion.Les mer om foredraget til Nathalie Nahai
11:40 LUNSJ
MINIFOREDRAG
12:35 Sal: Pontus Eventyrlige algoritmer - selg mer fra FacebookJanet Usken, Trollweb Sal: Hydra Omnichannel som Bolia.com og Brødrene DahlSteinar H Nygaard, Vertica Sal: Nautilus 2 The importance of cultural differences in international businessPaulius Nagys, Adeo Web Sal: Nautilus 1 Strex - eEnkel betaling for deg og kundene dineHosna Arzani Larsen, Strex
12:35 Sal: Neon 2 How the future of e-commerce will workPatrik Müller, Dibs
13:05 Sal: Pontus Personalization: nice to have or a necessity? Valter Andersson, Nosto Sal: Hydra The Future of Retail: Create personalised customer experiences with innovative technologyJamie Merrick, Salesforce Commerce Cloud Sal: Nautilus 2 Welcome to the jungle of paymentsFredrik Gustafsson, Afterpay Sal: Nautilus 1 Digitization of CommerceInge M. Kjønnøy, Mastercard Norge
13:05 Sal: Neon 2 Bring Research - Slik blir du best på levering og returTips og gode råd basert på Bring Research. Kristin Hoffmann og Martina Winsell, Bring Sal: Neon 1 Likviditet - trenger det egentlig være så vanskelig?Svaret er Nei ! Alle som driver forretning må forholde seg til likviditet. Fridtjof Linge, PayEx Norway AS
PARALLELLSESJONER
13:35 Sal 1 Partner foredrag av Geta Yngve Ask, reklamefotograf - hva er forskjellen på et bilde som selger et som ikke selger?Mer om foredraget til Geta Sal 2 Partnerforedrag av Klarna Rasmus Fahlander, Head of Klarna Checkout Global - Beyond payments - Alle snakker om customer obsession, men vet de hva de snakker om? Konvertering var bare begynnelsen. Mer om foredraget til Klarna
14:00 Sal 1 Stokke - Bård Kvamme Hvordan lykkes internasjonalt - med global tenkning fra dag én, samt fokus på kunden uavhengig av kanal!.Les mer om foredraget til Bård Kvamme Sal 2 United Influencers - Lauga OskarsdottirHvordan utnytte influencers for å bygge merkevare og nå kundene dine?Les mer om foredraget til Lauga Oskarsdottir
14:30 Sal 1 Fjellsport - Eric SandtrøHva skal til for å skape vekst?Les mer om foredraget til Eric Sandtrø Sal 2 Zalando - Caroline CarlqvistHvordan skaper du de samme personlige online-tilbudene som du forventer i din fysiske favorittbutikk?Les mer om foredraget til Zalando
15:00 PAUSE
15:15 Sal 1 Nespresso - Susan BonsakCreating Long-Lasting Customer Relationships.Les mer om Susan Bonsak Sal 2 Conversionista - John Ekman Konverter i mobilen også! Les mer om foredraget til John Ekman
15:45 Sal 1 Milrab - Vegard Sunde Veien fra studentbedrift til årets logistikkopplevelse 2017.Les mer om Vegard Sunde Sal 2 Ida Aalen7 effektive måter for å få brukervennlige digitale tjenester.Les mer om foredraget til Ida Aalen
16:15 PAUSE
16:40 Per Holtknekt To score. To win. Together.Mer om foredraget og Per Holknekt
17:30 FAGLIG PROGRAM SLUTT
18:00 APÈRITIF OG PREPARTY
19:30 AWARDMIDDAG
23:00-02:00 ETTERFEST

Våre samarbeidspartnere: