I sommer lanserte Bring en splitter ny nettside som samler de beste og mest nyskapende DM-eksemplene fra både inn- og utland. Her vises ulike eksempler på hvordan DM kan brukes på en kreativ måte. Med alt fra «Verdens ondeste DM» til en DM med et eget økosystem byr nettsidene på jobber hvor kreatørene har realisert ideer godt utenfor boksen.

– Hensikten med nettsidene er å gi reklamebyråer i Norge inspirasjon, fakta og hjelp så de får mer utbytte av DM-kanalen, forteller Børre Jensen, reklamebyråkontakt i Bring.

Den nye nettsiden oppdateres jevnlig med ferske DM-jobber, både store og små. Jensen forteller at de også ønsker å invitere byråene til selv å komme med innspill til egne eller andres arbeid de ønsker å vise frem.

– Vi legger også ut fakta og dokumentasjon som kan gi byråene kunnskap som de kan dele med sine kunder, og vi legger ut tips og råd som kan spare tid for kreatører og penger for byråer dersom de skal sende ut en DM-kampanje, forteller Jensen.


Sjekk ut nettsidene selv på:

bring.no/dm


Tekst: Håvard Jørstad
Illustrasjon: Tale Frisak