Bring Dialog tilbyr kundedialog på tvers av både fysiske og digitale kanaler, som strategi, dataanalyse og gjennomføring av kreativ og teknisk kundedialog. Dette skal nå kombineres med løsningen til det danske selskapet Agillic, som anses å ha det ledende systemet for omnichannel i Skandinavia.

Ende-til-ende-konsepter

– Vi vurderte flere av de store løsningene, og Agillic er definitivt best. Sammen med dem kan vi tilby «ende-til-ende-konsepter», som for eksempel lojalitetsprogram eller klubbkonsepter til en rekke bransjer. Vi har ambisjoner om å levere ekte omnichannelløsninger, og vi lette derfor etter en plattform som setter kundene i sentrum og lar kanalene komme i annen rekke, forteller administrerende direktør Arild Horsberg i Bring Dialog.

Bring Dialog er det klart ledende selskapet innenfor CRM i Norge, hvor omnichannel nå er i ferd med å bli det hurtigst voksende segmentet. Sammen skal Agillic og Bring Dialog videreutvikle løsningen, som vil være sentral i Bring Dialogs satsing på marketing automation og omnichannel framover.

– Det er inspirerende at partnerskapet virker svært vellykket. Bring Dialog og Agillic har allerede inngått avtale med den første større norske virksomheten, og vi sikter oss nå inn på andre, store B2C-kunder i Norge, sier Horsberg.

Ledende løsning

Agillic samarbeider også med business intelligence- virksomheten SAS Institute. Det har resultert i avtaler med bl.a. Santander Bank, Norgesgruppen, Entercard og Colorline. Nå satser Agillic på ytterligere ekspansjon.

– Før vi for alvor vender blikket mot oversjøiske markeder, må vi styrke vår posisjon i Norden. Vi er sterkt representert i Danmark, og med suksessen det siste året ser vi frem til et virkelig spennende 2016 i samarbeid med Bring Dialog, sier direktør i Agillic, Jesper Valentin Holm.

Markedet for marketing automation og omnichannel-løsninger er i rivende utvikling. Agillics løsning er ledende innenfor andregenerasjons-løsninger.

– Det er tydelig at flere og flere har behov for en mer aktiv prosess for å binde kundeopplevelsene sammen på tvers av kanalene – både inbound og outbound. Partnerskapet med Bring Dialog bekrefter at dette er tilfellet også i Norge, avslutter Holm.

 

Omnichannel

• Omnichannel marketing gir kunden en sømløs, integrert og sammenhengende opplevelse, uavhengig av kanal.

• Med Customer Engagement Hub, en integrert teknologi der all informasjon settes i system, fremstår bedriften med «én stemme».

• Kommunikasjonen skreddersys til hver kunde/kundegruppe.

 

Vil du vite mer?

Kontakt Arild Horsberg

Administrerende direktør

Tel: 926 92 023

arild.horsberg@bringdialog.no

 

Tekst: John Eckhoff
Foto: Thank You