Kitchen kom nylig ut med boken «Effekt: 10 regler for å lage reklame som virker», som er gratis og kan lastes ned her. Sammen med Kitchen og Bring, inviterte Kreativt Forum frokostseminar. Sentrale spørsmål som ble belyst, var:

  • Hvordan har balansen mellom kortsiktige, salgsaktiverende markedstiltak og langsiktig merkevarebygging utviklet seg de senere årene? Hvilke resultater ser vi av dette?
  • I hvilken grad benyttes kreativitet som strategisk virkemiddel og har det egentlig noe for seg?

Det ble stinn brakke i auditoriet på Posthuset. Kitchen-duoen Espen Haugen og Anders Erikson presenterte nøkkelfunn fra deres ferske bok «Effekt: 10 regler for å lage reklame som virker», og i den påfølgende paneldebatten deltok (fra venstre) Svein Tore Bergestuen (programleder), Tor Anton Bjørge (Harald A. Møller), Linda Nordheim (McCann), Gro Myking (KLP), Alf Bendixen (BigBlue) og Christian Haune (Orkla).

Boken kan lastes ned gratis på http://www.kitchen.no/effekt

Til bring.no/dm