Webinar 17. juni 2020

Postkassen før, under og etter Covid-19.

En mann som har låst opp postkassen for å hente posten sin
Av Børre Jensen

Postkassen har gjennom mange år blant annet bidratt til at kunder kommer til butikkene rundt omkring i det ganske land.

Hvordan er ståa nå? Har dette endret seg og hva skjer i en krisetid som korona-pandemien? Hva tror vi om fremtiden?

Kunnskap bygget på innsikt, erfaring og kundedialog har gitt oss et godt utgangspunkt til å mene noe om hva som skal til for å lykkes med DM i postkassen.

I webinaret som ble holdt 17. juni, snakket Anna Gilpin og Børre Jensen om dette. I tillegg til noen andre «sannheter» om DM.

Se det her.

Ta gjerne en titt på flere arbeider

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.

Gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Del artikkel