Webinar 20. mai 2020

Blir alt som før igjen eller endres forbrukers holdninger og handlinger etter Covid-19?

En kvinne som holder to esker og et handlenett i hendene.
Av Børre Jensen

Sakte men sikkert åpnes Norge opp igjen, og vi beveger oss mot en mer normal hverdag. Men, hvordan blir egentlig hverdagen etter, eller kanskje med, Covid-19?
Hva tror forbrukerne? 

Bring og MediaCom har fulgt med utviklingen i forbrukernes adferd siden pandemien inntok Norge, og kan fortelle litt om hva folk flest mener om forbruk, handel og holdning til reklame.

Innlegg:

  • Hva har vi lært om forbrukerens holdninger og handlinger under Covid-19? Anna Gilpin, leder Innsikt & Analytics i Bring gir noen korte highlights om handel og handelsvaner.
  • Hvordan blir forbrukers holdninger til reklame, økonomi og pengebruk fremover? Håvard Ose, Head of insight i Mediacom, oppsummerer de viktigste take-out fra deres Covid-19 tracker.

Webinaret ble holdt onsdag 20. mai 2020. Fikk du det ikke med deg kan du se det her.

Bilde av tekst: «Blir alt som før? Forbrukers holdninger og handlinger – Covid-19?»

Ta gjerne en titt på flere arbeider

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.

Gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Del artikkel