Webinar 20. mai 2020

Blir alt som før igjen eller endres forbrukers holdninger og handlinger etter Covid-19?

Sakte men sikkert åpnes Norge opp igjen, og vi beveger oss mot en mer normal hverdag. Men, hvordan blir egentlig hverdagen etter, eller kanskje med, Covid-19?
Hva tror forbrukerne? 

Bring og MediaCom har fulgt med utviklingen i forbrukernes adferd siden pandemien inntok Norge, og kan fortelle litt om hva folk flest mener om forbruk, handel og holdning til reklame.

Innlegg:

  • Hva har vi lært om forbrukerens holdninger og handlinger under Covid-19? Anna Gilpin, leder Innsikt & Analytics i Bring gir noen korte highlights om handel og handelsvaner.
  • Hvordan blir forbrukers holdninger til reklame, økonomi og pengebruk fremover? Håvard Ose, Head of insight i Mediacom, oppsummerer de viktigste take-out fra deres Covid-19 tracker.

Webinaret ble holdt onsdag 20. mai 2020. Fikk du det ikke med deg kan du se det her.

Ta gjerne en titt på flere arbeider

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.

Gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Børre Jensen 2020.05.15