Har vi nå endelig funnet "the missing link" mellom analoge og digitale kundereiser?
Av Børre Jensen
I dette webinaret får du en sneak peak innen aktuelle media- og forbrukertrender.
Thomas Horn
Thomas Horn fra Carat går gjennom deres nyeste trendrapport for 2021 og viser hva som kan være bindeleddet mellom det analoge og digitale landskapet.
I samtale med Gunn Anita Bendixsen fra Bring diskuteres det også hvilken rolle og betydning DM og postkassen kan ha i dette samspillet. Herunder får du også innblikk i ferske tall fra Bring's Postkasseundersøkelse og en undersøkelse rundt bruk av QR-koder.
Lars Istre fra Vipps viser deg også et nytt og spennende samspill rundt hvordan QR kan revolusjonere DM-en din.
Lars Istre
Opptak av webinaret ser du her
Har du lyst på mer inspirasjon?
DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.
God innsikt og gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.