Webinar 4. november 2020

Påvirker endringene i 2020 postkassen som reklamekanal?

En kvinne med svart kåpe og grått slips ser på brevene hun har fått i postkassen sin
Av Børre Jensen

Mange har endret sine medievaner i en ny hverdag, og vi har endret vårt distribusjonstilbud fra 7.7.2020.

Onsdag 4. november 2020 holdt Bring webinar hvor du kunne få oppdatert innsikt om hvordan endringene på distribusjondager har blitt mottatt i markedet og i hvilken grad dette har påvirket postkassen som reklamekanal.

Gunn Anita Bendixsen og Børre Jensen delte oppdatert innsikt om postkassen som reklamekanal, litt inspirasjon og noen tanker rundt ulike roller reklame i postkassen kan ha i kundereisen.

Webinaret kan du se her.

Presentasjonen fra webinaret er det mulig å laste ned her.

Ønsker du mer informasjon eller ønsker å snakke med oss om hvordan våre løsninger kan bidra med å løse din bedrifts utfordringer? I så fall hører vi gjerne fra deg.

Ta gjerne en titt på flere arbeider

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.

Gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Del artikkel