8 ting du må vite om forbrukers kjøpsreise

Wavemaker har verdens største database av kjøpsreiser. På tvers av ulike land og kategorier ser nærmere på 8 sentrale funn som er viktig å vite om kjøpsreisen.

En kvinne som holder to esker og et handlenett i hendene.

Vet du for eksempel hvor mange av alle forbrukere som har en sterk formening om hvilket merke de vil kjøpe før de i det hele tatt har startet på den aktive fasen av kjøpsreisen?

Lær mer om dette og få enda mer innsikt fra Mads Rikter-Svendsen, Strategidirektør i Wavemaker. Mads er utdannet siviløkonom fra Handelshøyskolen BI, og har 25 års erfaring fra ulike operative stillinger i både mediebyrå, mediehus og hos annonsører.

Webinaret kan du se i opptak her.

Wavemaker har verdens største kjøpsreisedatabase, og har målt over 1 million kjøpsreiser på tvers av 175 kategorier i over 40 land. Dette danner grunnlaget for de 8 sentrale funnene du får lære mer om på webinaret.

Har du lyst på mer inspirasjon?

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.

God innsikt og gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Del artikkel