Norske arbeider
Brukte fjorårets vinner til å finne årets
Brukte fjorårets vinner til å finne årets
Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?
Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?
Dorull-bonanza for Vipps
Facebook-stuntet der du kunne vinne en «Tørk deg bak med din gamle regning»-dorull har blitt sett av over en million mennesker.
Regnskogfondet: En DM man ikke kan ignorere
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
VB: Hold the date
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Julegave fra Støttegruppa
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
En DM i en DM i en DM i en DM
I forkant av konferansen Creativity First sendte Bring ut en liten pakke til alle deltakerne. Se den her.
Morgenstern for BRUNCH
BRUNCH Oslo valgte Morgenstern som byrå for oppdraget med å skaffe nye kunder.
RFSU Regnfrakk
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Orkla Confectionery & Snacks: Gro din egen pose
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Bring Premieservice
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Julehefte
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
DNB lanserte ingenting
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Veldig lokale lokalaviser
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Audi: Electric story
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Guidet til gull
Gullblyanten 2017 - Vinner av Brings DM-pris
Si hei til Hubbard
Rema 1000 ble vinner av Brings DM-pris på Retailprisen 2018 for kampanjen til Hubbard fra Solvinge
Lansering av Friele Instant Gull
Friele lanserer sin nye Friele Instant Gull i et marked der Nescafé har en svært sterk posisjon.
Hva har leker, vaskeklut og pensel til felles?
Europris Bedrift lykkes med sampling.
Kuponger kuppet kunder
Gjennom distribusjon av kuponger kuppet McDonald's kunder
Hemmelig julevenn
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Kåte Virlaval
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt bidrag)
Stor suksess med VR-briller i posten
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Verdens ondeste DM
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (vinner)
Fra kjedelig informasjon til koselig nostalgi
Informasjonsheftet Råstoff pakker inn kjedelig informasjon som minnerikt julehefte.
Ren DM glede for BMW
Smart og strategisk bruk av DM ga svært gode leads og bidro til salg.
Color Line jakter konferansekunder med Smil
Kampanjen bidro til resultater tre ganger bedre enn estimerte mål.
En godbit i posten
Pedigree kombinerte innsikt fra Gallup og Bring for å nå familier med dyr.
Magasin inspirerer!
Det er ønsket, leses og leder til kjøp.
Tatt på sengen av Good Morning
Byråene ante fred og ingen fare. De takket for ølet og plasserte det i kjøleskapet.
Innflyttingsgaven fra Ruter
Hvordan lage reklame som blir spart på og hengt opp på veggen?
Lydkort til mediebransjen
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
The Gold Medal SIM Cards
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
DM for DM
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Omstillingssvada
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Filmtrailer-jule-postkort: The Lawyer
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Hva gir man til den som har alt?
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Tenk utenfor boksen. Tenk kasse.
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Huntons terrarium
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Bleieinnpakket Pappaperm
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Den tomme avisen som hadde mye å si
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
MAX FLAKS
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
En smaksprøve på et annerledes forsikringsselskap
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Stories by Fretex
Arbeid av Kitchen
Premieservice slår an internasjonalt!
Arbeid av Kitchen
Flaskeposten – fra dypt farvann til stø kurs
Hvordan skulle Color Line klare å få flere nye konferansekunder om bord?
Personlig reklame fra Dolly Dimple’s
Fikk sin helt egne Bjarte & Chill-knapp.
Fra penn til pastill
Arbeid av McCann
Kreativt kanalvalg ga god effekt (Diplom Medieprisen 2016)
Det å få oppmerksomhet og skille seg ut i konkurranse med andre aktører er en stor utfordring. De fleste aktørene som konkurrerer i dette markedet bruker i stor grad de samme kanalene og med relativt "like" budskap.
TOVA - shoes for life
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
En vulva i posten
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)