Norske arbeider
Et flott plaster på såret
Gratulerer, Randi Maria Borge og Julian Tepfers! Blant mange svært gode DM-ideer gikk arbeidet "First Is Kit" til topps i en konkurranse arrangert i podcasten Lappemøte.
Navnebytte med «noko attåt»
Bring og Belong brygget en sprudlende DM da byrået byttet navn.
Gledessprederen
Spredde litt glede med Stratos
Brukte fjorårets vinner til å finne årets
Brukte fjorårets vinner til å finne årets
Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?
Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?
Morgenstern for BRUNCH
BRUNCH Oslo valgte Morgenstern som byrå for oppdraget med å skaffe nye kunder.
En DM i en DM i en DM i en DM
I forkant av konferansen Creativity First sendte Bring ut en liten pakke til alle deltakerne. Se den her.
Color Line jakter konferansekunder med Smil
Kampanjen bidro til resultater tre ganger bedre enn estimerte mål.
Lansering av Friele Instant Gull
Friele lanserer sin nye Friele Instant Gull i et marked der Nescafé har en svært sterk posisjon.
Si hei til Hubbard
Rema 1000 ble vinner av Brings DM-pris på Retailprisen 2018 for kampanjen til Hubbard fra Solvinge
Guidet til gull
Gullblyanten 2017 - Vinner av Brings DM-pris
DNB lanserte ingenting
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
RFSU Regnfrakk
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Julegave fra Støttegruppa
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Audi: Electric story
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Regnskogfondet: En DM man ikke kan ignorere
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Hemmelig julevenn
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
VB: Hold the date
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Julehefte
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Bring Premieservice
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Veldig lokale lokalaviser
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Flaskeposten – fra dypt farvann til stø kurs
Hvordan skulle Color Line klare å få flere nye konferansekunder om bord?
En godbit i posten
Pedigree kombinerte innsikt fra Gallup og Bring for å nå familier med dyr.
Stor suksess med VR-briller i posten
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Kåte Virlaval
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt bidrag)
Innflyttingsgaven fra Ruter
Hvordan lage reklame som blir spart på og hengt opp på veggen?
Hva gir man til den som har alt?
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Omstillingssvada
Gullblyanten 2016 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
DM for DM
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
The Gold Medal SIM Cards
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Lydkort til mediebransjen
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
En smaksprøve på et annerledes forsikringsselskap
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
MAX FLAKS
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Den tomme avisen som hadde mye å si
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Bleieinnpakket Pappaperm
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Huntons terrarium
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Tenk utenfor boksen. Tenk kasse.
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
En vulva i posten
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
TOVA - shoes for life
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Personlig reklame fra Dolly Dimple’s
Fikk sin helt egne Bjarte & Chill-knapp.
Fra penn til pastill
Arbeid av McCann
Premieservice - også en internasjonal hit!
Bring Premieservice har vært et populært tilbud under Gullblyanten i flere år. Når konseptet ble lansert, ble det også lagt merke til internasjonalt.
Stories by Fretex
Arbeid av Kitchen
Ren DM glede for BMW
Smart og strategisk bruk av DM ga svært gode leads og bidro til salg.
Kreativt kanalvalg ga god effekt (Diplom Medieprisen 2016)
Det å få oppmerksomhet og skille seg ut i konkurranse med andre aktører er en stor utfordring. De fleste aktørene som konkurrerer i dette markedet bruker i stor grad de samme kanalene og med relativt "like" budskap.
Magasin inspirerer!
Det er ønsket, leses og leder til kjøp.