Norske arbeider

Et flott plaster på såret

Gratulerer, Randi Maria Borge og Julian Tepfers! Blant mange svært gode DM-ideer gikk arbeidet "First Is Kit" til topps i en konkurranse arrangert i podcasten Lappemøte.

Styrker merkevaren med magasiner

Coop Mega testet et matmagasin i postkassen for å krydre merkevaren. Det falt i smak hos kundene.

Navnebytte med «noko attåt»

Bring og Belong brygget en sprudlende DM da byrået byttet navn.

Gledessprederen

Spredde litt glede med Stratos

Brukte fjorårets vinner til å finne årets

Brukte fjorårets vinner til å finne årets

Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?

Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?

Morgenstern for BRUNCH

BRUNCH Oslo valgte Morgenstern som byrå for oppdraget med å skaffe nye kunder.

En DM i en DM i en DM i en DM

I forkant av konferansen Creativity First sendte Bring ut en liten pakke til alle deltakerne. Se den her.

Color Line jakter konferansekunder med Smil

Kampanjen bidro til resultater tre ganger bedre enn estimerte mål.

Lansering av Friele Instant Gull

Friele lanserer sin nye Friele Instant Gull i et marked der Nescafé har en svært sterk posisjon.

Si hei til Hubbard

Rema 1000 ble vinner av Brings DM-pris på Retailprisen 2018 for kampanjen til Hubbard fra Solvinge

Guidet til gull

Gullblyanten 2017 - Vinner av Brings DM-pris

DNB lanserte ingenting

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

RFSU Regnfrakk

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Julegave fra Støttegruppa

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Audi: Electric story

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Regnskogfondet: En DM man ikke kan ignorere

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Hemmelig julevenn

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

VB: Hold the date

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Julehefte

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Bring Premieservice

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Veldig lokale lokalaviser

Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Flaskeposten – fra dypt farvann til stø kurs

Hvordan skulle Color Line klare å få flere nye konferansekunder om bord?

En godbit i posten

Pedigree kombinerte innsikt fra Gallup og Bring for å nå familier med dyr.

Stor suksess med VR-briller i posten

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Kåte Virlaval

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt bidrag)

Innflyttingsgaven fra Ruter

Hvordan lage reklame som blir spart på og hengt opp på veggen?

Hva gir man til den som har alt?

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Omstillingssvada

Gullblyanten 2016 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)

DM for DM

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

The Gold Medal SIM Cards

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Lydkort til mediebransjen

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

En smaksprøve på et annerledes forsikringsselskap

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

MAX FLAKS

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Den tomme avisen som hadde mye å si

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Bleieinnpakket Pappaperm

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Huntons terrarium

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Tenk utenfor boksen. Tenk kasse.

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

En vulva i posten

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

TOVA - shoes for life

Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)

Personlig reklame fra Dolly Dimple’s

Fikk sin helt egne Bjarte & Chill-knapp.

Fra penn til pastill

Arbeid av McCann

Premieservice - også en internasjonal hit!

Bring Premieservice har vært et populært tilbud under Gullblyanten i flere år. Når konseptet ble lansert, ble det også lagt merke til internasjonalt.

Stories by Fretex

Arbeid av Kitchen

Ren DM glede for BMW

Smart og strategisk bruk av DM ga svært gode leads og bidro til salg.

Kreativt kanalvalg ga god effekt (Diplom Medieprisen 2016)

Det å få oppmerksomhet og skille seg ut i konkurranse med andre aktører er en stor utfordring. De fleste aktørene som konkurrerer i dette markedet bruker i stor grad de samme kanalene og med relativt "like" budskap.

Magasin inspirerer!

Det er ønsket, leses og leder til kjøp.