Norske arbeider
Nå snakker vi hyttebok
En unik skrivebok til alle Stavanger Turistforenings hytter.
Miljøvennlig miljødiplom
Oslo har blitt kåret til europeisk miljøhovedstad 2019.
Åndsverkloven[1]
Hvordan vekke glemte løfter.
Teaterkikkert 2.0
Det Norske Mikroteatret vekket interesse med VR.
En kongelig invitasjon
Byggtorget inviterte Hans Majestet Kongen til åpningsfesten.
Merch for ukjente
Hvordan minne unge på at UKM er en festival hvor man kan utvikle kunsten sin?
Kolonial.no - Snømannese 18,90 pr kg
En liten gulrot til kundene.
Fysisk arbeid - workshops om gleden med det taktile i en digital verden
For å skape begeistring rundt DM og postkassen som kommunikasjonskanal, ga Bring noen av landets beste kreatører frie tøyler til å lage sin egen drømme-DM.
Netthandel + Postreklame = Sant
Netthandelen.no opplevde god effekt og verdifull innsikt gjennom å benytte postkassen som reklamekanal i kombinasjon med digitale kundeaviser på Shopgun.
Dorull-bonanza for Vipps
Facebook-stuntet der du kunne vinne en «Tørk deg bak med din gamle regning»-dorull har blitt sett av over en million mennesker.
Røykeslutt- og postkassesuksess
Brings DM-pris under Gullblyanten 2018 gikk til reklamebyrået Per Høj for snus- og røykesluttkampanjen «Stopptober».
Peppes Hentelapp
Hvordan få folk til å velge Peppes Pizza neste gang de er sultne? (Innsendt arbeid til Brings DM-pris 2018)
Navnebytte med «noko attåt»
Bring og Belong brygget en sprudlende DM da byrået byttet navn.
Gledessprederen
Spredde litt glede med Stratos
Brukte fjorårets vinner til å finne årets
Brukte fjorårets vinner til å finne årets
Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?
Hvordan drive konvertering digitalt gjennom DM?
Morgenstern for BRUNCH
BRUNCH Oslo valgte Morgenstern som byrå for oppdraget med å skaffe nye kunder.
En DM i en DM i en DM i en DM
I forkant av konferansen Creativity First sendte Bring ut en liten pakke til alle deltakerne. Se den her.
Kuponger kuppet kunder
Gjennom distribusjon av kuponger kuppet McDonald's kunder
Tatt på sengen av Good Morning
Byråene ante fred og ingen fare. De takket for ølet og plasserte det i kjøleskapet.
Hva har leker, vaskeklut og pensel til felles?
Europris Bedrift lykkes med sampling.
Color Line jakter konferansekunder med Smil
Kampanjen bidro til resultater tre ganger bedre enn estimerte mål.
Lansering av Friele Instant Gull
Friele lanserer sin nye Friele Instant Gull i et marked der Nescafé har en svært sterk posisjon.
Si hei til Hubbard
Rema 1000 ble vinner av Brings DM-pris på Retailprisen 2018 for kampanjen til Hubbard fra Solvinge
Guidet til gull
Gullblyanten 2017 - Vinner av Brings DM-pris
DNB lanserte ingenting
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
RFSU Regnfrakk
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Julegave fra Støttegruppa
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Audi: Electric story
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Orkla Confectionery & Snacks: Gro din egen pose
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Regnskogfondet: En DM man ikke kan ignorere
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Hemmelig julevenn
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
VB: Hold the date
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Julehefte
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Bring Premieservice
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Veldig lokale lokalaviser
Gullblyanten 2017 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Flaskeposten – fra dypt farvann til stø kurs
Hvordan skulle Color Line klare å få flere nye konferansekunder om bord?
En godbit i posten
Pedigree kombinerte innsikt fra Gallup og Bring for å nå familier med dyr.
Verdens ondeste DM
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (vinner)
Stor suksess med VR-briller i posten
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Kåte Virlaval
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt bidrag)
Innflyttingsgaven fra Ruter
Hvordan lage reklame som blir spart på og hengt opp på veggen?
Hva gir man til den som har alt?
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Filmtrailer-jule-postkort: The Lawyer
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Omstillingssvada
Gullblyanten 2016 - Brings DM-pris (innsendt arbeid)
DM for DM
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
The Gold Medal SIM Cards
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Lydkort til mediebransjen
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
En smaksprøve på et annerledes forsikringsselskap
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
MAX FLAKS
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Den tomme avisen som hadde mye å si
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Bleieinnpakket Pappaperm
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Huntons terrarium
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Tenk utenfor boksen. Tenk kasse.
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
En vulva i posten
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
TOVA - shoes for life
Gullblyanten 2016 - Kategori Brings DM-pris (innsendt arbeid)
Personlig reklame fra Dolly Dimple’s
Fikk sin helt egne Bjarte & Chill-knapp.
Fra penn til pastill
Arbeid av McCann
Premieservice slår an internasjonalt!
Arbeid av Kitchen
Stories by Fretex
Arbeid av Kitchen
Fra kjedelig informasjon til koselig nostalgi
Informasjonsheftet Råstoff pakker inn kjedelig informasjon som minnerikt julehefte.
Ren DM glede for BMW
Smart og strategisk bruk av DM ga svært gode leads og bidro til salg.
Kreativt kanalvalg ga god effekt (Diplom Medieprisen 2016)
Det å få oppmerksomhet og skille seg ut i konkurranse med andre aktører er en stor utfordring. De fleste aktørene som konkurrerer i dette markedet bruker i stor grad de samme kanalene og med relativt "like" budskap.
Magasin inspirerer!
Det er ønsket, leses og leder til kjøp.