Slik administrer du din brukerprofil i Mybring
Din bruker inneholder nyttig informasjon du trenger for å bruke Mybring på en effektiv måte. Ved å holde profilinformasjonen din oppdatert er du sikker på at Mybring alltid fungerer korrekt.

Administrer din profilinformasjon
Din profilinformasjon inneholder informasjon om deg som fornavn, etternavn, telefonnummer og hva du jobber med. Via din profil kan du også endre språket i Mybring samt gi eller trekke tilbake samtykke til markedsføring.
- Klikk "Min profil" i nedtrekksmenyen bak navnet ditt øverst til høyre i Mybring.
- For å endre din brukerinformasjon, klikk "Endre profilen".
- Når du har gjort dine endringer, klikk "Lagre profilen".
Slett din Mybring-bruker
- Klikk "Min profil" i nedtrekksmenyen bak navnet ditt øverst til høyre i Mybring.
- Klikk "Slett profilen" helt til høyre på profilsiden din.
- Du må bekrefte at brukeren skal slettes ved å klikke "Slett meg" i vinduet som vises.
Slik registrerer du din bedrift i Mybring
Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy for bedrifter, og alle Brings avtalekunder kan opprette en eller flere Mybring-brukere. Er du ikke avtalekunde kan du fortsatt opprette en bruker og betale for dine bestillinger med kort.
Slik oppretter du selv en ny bruker i Mybring
Hvis din bedrift allerede benytter Mybring kan du enkelt opprette en ny bruker og knytte denne til bedriftens kundenummer. Når du har opprettet en Mybring-bruker kan du enkelt utføre transaksjoner og gjennomføre andre oppgaver i Mybring.
Slik legger du til flere kundenummer i Mybring
Har du behov for andre tjenester kan du selv legge til nye kundenummer i Mybring. Hvis du har en kontaktperson i Bring anbefaler vi å kontakte denne før du setter opp flere kundenummer.