Netthandelskunden er uforutsigbar. Samtidig er det de som bestemmer hvor, når og hvordan de vil handle.

Nettbutikkene må senke barrierene for å handle, gjøre det lettere å betale, tilgjengeliggjøre frakt- og returmuligheter og ha rett vare på lageret til en hver tid. Kundene skal selv kunne velge hvor, når og hvordan det passer å få varene levert.

En handel er ikke gjennomført før kunden går ut av butikken med produktet i hånden. På samme måte er ikke netthandelskjøpet ferdig før kunden har fått varen og er fornøyd. Levering er derfor en helt avgjørende del av netthandelsopplevelsen og transportøren blir butikkens forlengede arm.

Se hva netthandelseksperter, nettbutikker og forbrukere sier om trender og behov innen netthandel.

Du kan lese mer om våre leveringsalternativer her, og følg oss gjerne på LinkedIn - så holder du deg alltid oppdatert på våre nye tjenester, råd og kundehistorier innen netthandel. Ønsker du heller råd om tjenester til din nettbutikk, kan du kontakte oss. 

Kontakt oss