Kan ditt engasjement for miljø og bærekraft påvirke omsetningen?

Visste du at svært få kunder opplever at de får nok informasjon om nettbutikkenes arbeid rundt miljø og bærekraft, men at de ønsker å få det?

Det å synliggjøre sine innsatser for en mer bærekraftig og miljøvennlig handel kommer til å være en veldig viktig konkurransefaktor i den nærmeste fremtiden. Mange nettbutikker jobber aktivt med miljø og bærekraft som en del av den daglige driften, men synliggjør det ikke tilstrekkelig. 

Vi har spurt 3.000 skandinaviske nettkunder om hva som er viktig for dem ut fra et miljøperspektiv, og hva de forventer av nettbutikkene. Svarene presenteres i Bring Research siste rapport, og gir nyttig innsikt om hvordan netthandlere kan posisjonere seg med målrettet miljøfokus.

  • Rapporten avslører hva som er viktig for nettbutikker å løfte frem for å bli oppfattet som en aktør som tar ansvar og jobber aktivt for miljø og bærekraft.
  • Rapporten viser også på demografiske forskjeller, slik at du som driver nettbutikk kan se hvordan du treffer din målgruppe.

Slik velger kundene deg!


Få innsikten du trenger for å bli synlig i markedet, og ta en tydelig posisjon. 


Del artikkel