Presentasjoner

Funn fra Test din nettbutikk ved Ekaterina Zelina,  Bring

Gir du kundene dine det lille ekstra? ved Silje Landevåg, Get Inspired 

Get Inspired

Get Inspired tilbyr treningsklær til kvinner på nett, noe som har vist seg å være en suksessformel. Mens omsetningen i 2010 var på litt under en million, ser den i 2013 til å ende i overkant av 23 millioner kroner.  Dette er en formidabel vekst i et marked preget av veldig mange tilbydere av de samme produkter og priser.  

For Get Inspired handler det om å gi kundene det lille ekstra , og filosofien er å være så personlige som overhodet mulig, selv om handelen foregår på nettet. Sjokolade og teposer i pakken, bruk av sosiale medier på en personlig og kul måte og levering rett i postkassen er noen av tiltakene som definitivt virker og som bidrar til meget fornøyde kunder og ytterligere vekst framover.  

La deg inspirere av en nettbutikk som har lykkes, få gode råd for rask og lønnsom vekst, og ikke minst; lær å bli mer personlig ved handel på nett. 

Silje Landevåg

Silje Landevåg er gründer og startet Get Inspired på kjøkkenbenken i 2009. Fra å ha gjort alt alene, har den Trondheims-baserte nettbutikken nå 4 heltidsansatte og 8 ekstrahjelper.  

Silje ble kåret til Årets Gründer i 2012.

Silje sine hovedoppgaver er strategi og utvikling, innkjøp og sosiale medier. Sosiale medier er en av Siljes styrker og både facebook, blogg og instagram brukes aktivt på ulike måter.  Silje har bakgrunn i Internasjonal Markedsføring fra BI + Gründerskolen fra UIO. Hun brenner for jobben sin og jobber etter mottoene: Do it with passion" og "Be a doer not a talker".