Returhub

Returhåndtering for nettbutikker som har lager utenfor Norge.

  • Sømløst - integrerte systemer og løsninger
  • Rask håndtering - smidig returflyt gir lojale kunder
  • Konkurransefordel - kostnadsbesparende og salgsutløsende
  • Miljøgevinst - færre transporter

Returer for netthandel kan være krevende å håndtere, spesielt for varer eksportert til Norge, som er utenfor EU. Vi har lenge spesialisert oss på inspeksjon og registrering av returer som skal sendes til utlandet. Våre løsninger gir deg flere gevinster i form av økt salg, økt lønnsomhet, mindre transportkostnader og minsket miljøbelastning.

Hva inngår i løsningen?

Du får:

  • Returhåndtering
  • Direkteintegrasjon med nettbutikksplattform
  • Returportal

Passer Returhub for deg?

Ja, om din nettbutikk:

  • Selger varer i Norge men har lager i utlandet.
  • Ønsker å forenkle tollrefusjoner og redusere administrasjonen.
  • Sender kolli som fremst er i pakkestørrelse.

    Fem grunner til å bruke Returhub

  1. 1

    Økt salg

    For at en kunde skal være fornøyd, må varene leveres raskt, retur skal være enkelt og pengene skal raskt tilbake på konto. Forbrukere som opplever denne kombinasjonen gir 5 stjerner i for eksempel trustpilot, sier at de er «strålende fornøyd» og vil handle mer og oftere.

  2. 2

    Økt lønnsomhet

    Ved å håndtere returene direkte i Norge, er det enklere å søke om refundert toll og moms.

  3. 3

    Lavere transportkostnader

    Når vi håndterer og konsoliderer returene direkte i Norge, kan vi oppnå inntil 30% reduksjon av transportkostnader fra Norge til Sverige.

  4. 4

    Mindre miljøbelastning

    Ved å håndtere og konsolidere returene direkte i Norge, blir det sendt mindre varer fra Norge til utlandet.

  5. 5

    Forenklet administrasjon

    Vi har mulighet å koble deg opp mot vår returportal der du kan få tilgang til ordreinformasjon og bilde på dine returer. Dette forenkler både kommunikasjonen og reduserer administrasjon.