21. september 2017

Påmelding

Om LOAD

21. september 2017 på Scandic Fornebu, Martin Lingesvei 2, Fornebu, Oslo.

Å være god på personaliserte og brukervennlige kundeopplevelser er nødvendig. For å skape konkurransefortrinn er det likevel balansen mellom den digitale og den menneskelige relasjonen som skiller. På årets LOAD er temaet: Customer obsession.

Jobber du innen retail eller netthandel, er dette den beste og største møteplassen i bransjen. Hit kommer store og små aktører innen retail, netthandel, fagmiljøer og leverandører for å dele erfaringer og styrke nettverk.

Bli inspirert, få nye perspektiver og lær noe nytt innen temaene: kundefokus, synlighet, konvertering, vekst, betaling og logistikk/levering. 

Netthandelsprisene deles ut under kveldsarrangementet.

Her kan du se presentasjoner og filmer fra LOAD 16.

 

Se høydepunktene fra LOAD

Foredragsholdere

  • Steven van Belleghem

    Forfatter, ekspert på digitale kunderelasjoner og internasjonal foredragsholder. Marketing professor Vlerick Business School.

    Les mer om Belleghems foredrag
  • Eric Sandtrø

    Eric har jobbet med handel siden han var tenåring. Han er en av grunderne bak Komplett og driver nå Fjellsport.no – begge nettsuksesser!

    Les mer om Eric Sandtrøs foredrag
  • Nathalie Nahai

    Nathalie er ekspert på webpsykologi, Hun har jobbet med Fortune 500-selskaper, designbyråer og Google, eBay, Unilever og Harvard Business Review, for å nevne noen.

    Les mer om Nathalie Nahais foredrag
  • John Ekman

    John Ekman er konverteringsguruen som er lidenskaplig opptatt av å forbedre konvertering og konverteringsgrad og er grunnleggeren av Conversionista.

    Les mer om John Ekmans foredrag
  • Bård Kvamme

    Bård Kvamme er Global Retail Director i Stokke. Han deler erfaringer og viser at det er mulig for en norsk produsent å bli en stor internasjonal aktør.

    Les mer om Bård Kvamme
  • Lauga Oscarsdottir

    Er medgründer av United Influencers Media Group og Mesher som er det ledende agenturet for bloggere og digitale opinionsledere i Norge og Sverige.

    Les mer om Lauga Oscarsdottir
  • Ida Aalen

    Er fast kommentator i Dagens Næringsliv, har utgitt to bøker om sosiale medier som er pensum på en rekke norske universiteter, og har jobbet med digital kommunikasjon siden 2009.

    Les mer om Ida Aalen
  • Susan Bonsak

    Er Country Business Manager, Norway hos Nestlé Nespresso og en erfaren toppleder med lidenskap for salg og vekst.

    Les mer om Susan Bonsak
  • Vegard Sunde

    Purchasing manager Milrab AS og ansvarlig for å bygge opp og optimalisere lager, kundeservice og logistikkløsninger i selskapet.

    Les mer om Vegard Sunde

Program

08:00 REGISTRERING
09:00 Sal 1 ÅPNING AV KONFERANSEN
09:15 Sal 1 BIG PICTURE Steven van Belleghem Forfatter, ekspert på digitale kunderelasjoner og internasjonal foredragsholder. Marketing professor Vlerick Business School.Les mer om foredraget til Steven van Belleghem
10:15 Sal 1 BIG PICTURE Nathalie Nahai Nathalie er ekspert på webpsykologi, Hun har jobbet med Fortune 500-selskaper, designbyråer og Google, eBay, Unilever og Harvard Business Review, for å nevne noen.Les mer om foredraget til Nathalie Nahai
11:00 Sal 1 Azran Osman Rani Mer informasjon kommer.
11:45 LUNSJ
12:35 MINIFOREDRAG Informasjon kommer
13:30 Sal 1 VEKST - FRA GRÜNDER I NORGE TIL INTERNASJONAL AKTØR Partner foredrag av Geta Sal 2 SELG MER- VIA INFLUENCERS OG PERSONALISERING Partnerforedrag av Klarna
14:00 Sal 1 Bård Kvamme Bård Kvamme er Global Retail Director i Stokke. Han deler erfaringer og viser at det er mulig for en norsk produsent å bli en stor internasjonal aktør.Les mer om foredraget til Bård Kvamme Sal 2 Lauga OscarsdottirEr medgründer av United Influencers Media Group og Mesher som er det ledende agenturet for bloggere og digitale opinionsledere i Norge og Sverige.Les mer om foredraget til Lauga Oscarsdottir
15:00 Sal 1 Eric SandrøEric har jobbet med handel siden han var tenåring. Han er en av grunderne bak Komplett og driver nå Fjellsport.no – begge nettsuksesser!Les mer om foredraget til Eric Sandrø Sal 2 TBA
PAUSE
15:15 Sal 1 LEVERING – SLIK KUNDEN ØNSKER Susan BonsakBusiness Executive Officer (Country Business Manager, Norway) hos Nestlé Nespresso SA. Hun er erfaren toppleder med lidenskap for salg og vekst. Med stort fokus på hva kundene ønsker er leveringsmuligheter en viktig del av deres konsept og en integrert del av deres USP. Les mer om Susan Bonsak Sal 2 ØK KONVERTERING FRA MOBIL OG TEST MER! John Ekman John Ekman er konverteringsguruen som er lidenskaplig opptatt av å forbedre konvertering og konverteringsgrad og er grunnleggeren av Conversionista. Les mer om foredraget til John Ekman
15:45 Sal 1 Vegard Sunde Purchasing manager Milrab AS. Milrab har stort fokus på hvordan effektiv logistikk og valgmuligheter gir økt kundetilfredshet og i 2017 vant Milrab prisen for årets logistikkopplevelse.Les mer om Vegard Sunde Sal 2 Ida AalenEr fast kommentator i Dagens Næringsliv, har utgitt bøker om sosiale medier og har jobbet med digital kommunikasjon siden 2009. Skal du tilfredsstille kundens behov så må du jobbe med å forbedre kjøpsopplevelsen og fjerne friksjoner.Les mer om foredraget til Ida Aalen
16:15 PAUSE
16:45 INSPIRASJONSFOREDRAG
17:30 FAGLIG PROGRAM SLUTT
PAUSE
17:45 AWARDMIDDAG MED NETTHANDELSPRISENE
22:00 SLUTT

Priser og påmelding

Priser og påmelding

NOK: 3600 for konferanse  og 4600 inkl. festmiddag

Hotellovernatting

Bruk rabattkode BBRI200917 ved bestilling av hotellovernatting, Scandic Fornebu har priser og nærmere opplysninger.

Vil du bli samarbeidspartner?

Bli partner på LOAD.17

Bli med som samarbeidspartner på Norges beste og største ehandelskonferanse!

Ta kontakt her, og få mer informasjon: load@bring.com

 

Netthandelsprisene 2017

Vi gratulerer Folkets Nettfavoritter 2017!

Norske nettshoppere setter pris på skjønnhet og velvære, og kårer BliVakker og Coverbrands til Folkets Nettfavoritter 2017. Her kan du lese alt om kåringen.

NXT_2017_ prisvinnere_DSC9547_Frank_Brenna_666_432

 

Med netthandelsprisene setter Bring fokus på det store mangfoldet av både nystartede og veletablerte nettbutikker i Norge, og hedrer de beste av de beste. Prisene deles ut på LOAD.17 og vinnerne er kåret av en uavhengig jury. Nytt av året er at Folkets Nettfavoritt nå deles opp i to kategorier: Folkets Nettfavoritt Store Bedrifter og Folkets Nettfavoritt SMB.

I tillegg til Folkets Nettfavoritt skal disse prisene deles ut

Årets nettbutikk - den gjeveste utmerkelsen. Prisen går til den norske nettbutikken juryen mener oppfyller samtlige kriterier på en best mulig måte, og som gir kundene den beste totale kunde- og kjøpsopplevelsen.
Årets nykommer - kåres blant nyetablerte nettbutikker, og som juryen mener viser stor satsning og potensiale innen netthandel.

Mer om netthandelsprisene

Årets LOAD jury

Årets jury er satt sammen av syv personer som alle har stor kompetanse innen sine fagfelt. De dekker fagområder som digtal markedsføring, sikkerhet, logistikk, digitale kjøpsopplevelser, sosiale medier, web, forbrukerinnsikt, trender, innovasjon og forretningsutvikling.

Alexander Haneng – COO og Head of Technology Geta
Alexander er ekspert på digital strategi og e-handel og han brenner for avansert teknologi og mennesker, og har jobbet med internettløsninger siden slutten av 90-tallet. Privat er han også initiavtivtakeren bak nettverkssamlingen DigitalBar. Alexander vil i år sikkerhetsteste alle nettbutikker som er med i kampen om prisene.

Marte Klouman - Founder and Chief Enthusiastic Nerd; Netthandelsskolen
Med bakgrunn som internett- og markedsansvarlig for Lille Vinkel Sko og Ecommerce- og CRM-ansvarlig i XXL, hadde hun 10 års erfaring fra netthandel før hun i 2016 sluttet og startet opp for seg selv. Hun skal nå lære bort hvordan man lykkes med nettbutikken.

Bente Sollid Storehaug – CEO ESV Digital, Nordic
Bente har lang erfaring fra it og media. Hun er rådgiver innen personaliseringsteknologier, serieentreprenør og sitter i flere styrer , blant annet Europris og Polaris Media.

Ole Petter Nyhaug - Partner and Creative Director Opinion Norge AS
Ole Petter er ekspert på forbrukertrender og innovasjon. Han hjelper lokale og globale firmaer med innsikt om hva som er viktig for morgendagens forbrukere. Han har blant annet jobbet med store merker som Coca cola, IKEA, Unilever og Craft foods.

Jens Koldenhof Rygg, Enterprise Key Account Manager Klarna
Jens har erfaring fra flere ulike leverandører til Nordiske netthandlere. Han brenner for å hjelpe med å effektivisere kjøpsprosessen hos nettbutikker så vel som i fysiske butikker. Jens har naturligvis et spesielt fokus på betalings- og checkout-løsninger. 

Ingvild Moen - Digital advisor in social media at Resonate AS
Ingvild har erfaring fra og kompetanse innen digital markedsføring, innholdsstrategi og sosiale medier. Hun er også veldig opptatt av kommunikasjon på tvers av plattformer.

Johan Holgersson - SVP Marketing & Director e-Labs, eCommerce Division Bring
Johan er spesielt opptatt av forbrukerperspektivet innen e-handel og er ekspert på ecommerce- logistikk, innovasjon og utvikling av verdikjeden.

Våre samarbeidspartnere: