Kan vi unngå å lage irriterende reklame?
Reklame- og markedsføringsbransjen har en utfordring ved at forbrukerne synes det vi produserer er irriterende. Og det i økende grad. Mest irritert er de yngste i befolkningen. Men hvorfor har det blitt sånn og hva kan vi gjøre med det?
![](/magasinet/reklame-og-kommunikasjon/kan-vi-unnga-a-lage-irriterende-reklame/_/image/4e082fdc-51e7-4596-a254-771b42f9721c:07fcd343dcdb9142386ca758068032194b0421a5/block-2600-1463/Mindshare%20webinar.jpg?quality=60)
Les også
Suveren uttelling for norsk DM i Cannes
Apriil og ANTI kom hjem med en seriøs dose heder og ære i bagasjen.
En Java for en Java
Les om hvordan Hyper løste oppgaven med å få oppmerksomheten til noen som aktivt forsøker å unngå kontakt?
Smart bruk av data - i dag og i morgen
Som markedsførere blir vi utfordret til å bruke data om kundene våre slik at vi kan være målrettet og relevant.