Faktura og betaling

Informasjon om faktura og betaling finner du nedenfor.


Endring eller feil på faktura

Er det feil på fakturaen din finner du kontaktinformasjon på fakturaen.

Endring av betalingsfristen

Vi endrer normalt ikke betalingsfrister. Eneste unntak er dersom det er fremsatt reklamasjon. Les mer om våre generelle betalingsbetingelser.

Kopi av faktura

Du finner kopi av dine fakturaer for pakker, stykk- og partigods nasjonalt i Mybring. I Min Post  finner du fakturaene for post og reklame. Ønsker du å få dette tilsendt kan du ta kontakt med kundeservice på epost  eller telefon: 04045.

Mottatt purring på faktura

Har du mottatt en feil purring, vennligst ta kontakt med oss så raskt som mulig. Kontaktinformasjonen er oppgitt på purringen. Er purringen korrekt, vennligst benytt betalingsinformasjonen oppgitt på purringen. Ikke originalfakturaen.

Kreditering av faktura

Vanligvis utsteder vi en kreditnota. Om kreditert faktura allerede er innbetalt, legger vi beløpet på reskontro. Ønsker du en utbetaling, ta kontakt med din kontaktperson eller ring oss på 04045.

Ønsker samlefaktura

Ønsker du å få samlefaktura, ta kontakt med din kontaktperson eller ring oss på 04045

eFaktura

Bring tilbyr følgende fakturakanaler på alle tjenester:

  • E2B - eFaktura via meldingsformidling på e2b 3.3. format
  • EHF - eFaktura via aksesspunkt
  • Digipost - Faktura på PDF i Digipost. Bruker din virksomhet Digipost eller registrer konto der, kan du motta faktura fra oss digitalt (i PDF), med mulighet til epost-varsling.
  • Epost - Faktura på PDF via epost
  • EDI (1 til 1 oppkobling) på transportformat – tilbys på transportrelaterte tjenester

Kopi av alle faktura og kreditnota finner du i Mybring.

Autogiro

Vi tilbyr dessverre ikke autogiro. 

Kontoutskrift

Ønsker du tilsendt kontoutskrift ta kontakt med kundeservice på epost: bringfaktura@bring.com eller telefon: 04045. Du kan også bestille kontoutskrifter for post og reklame i Min Post.