Innsikt

Effektmåling - et hjelpemiddel til å se det store bildet

Effektmåling, som alle analyser, skal brukes til å hjelpe oss å ta bedre beslutninger. Målinger skal ikke være en veiviser, men en del av et større navigasjonssystem. Det skal være et hjelpemiddel.

Liker godt reklame i postkassen

Reklamen som kommer i folks postkasser, blir godt likt og lest. For mange er reklame irriterende, men blant de som har sagt "Ja takk" til reklame er positiviteten langt høyere enn i andre kanaler, viser undersøkelser gjennomført av Norstat.

I hodet på forbrukerne

Hvilken innvirkning har fysisk direktereklame og digital reklame på hjernen? Nevrovitenskapen har svaret.

Webinar 17. juni 2020

Postkassen før, under og etter Covid-19.

Webinar 20. mai 2020

Blir alt som før igjen eller endres forbrukers holdninger og handlinger etter Covid-19?

Digitalt eller analogt?

Hvilken rolle spiller de fysiske kanalene i en stadig mer digital verden?

Muligheter i forbindelse med GDPR

Er du klar for GDPR? Har du vurdert mulighetene postkassen gir deg?

2 trender som bør bekymre alle som jobber med markedsføring

Kreativt Forum, Bring og Kitchen inviterte til frokostseminar 15. november. Det ble foredrag og paneldiskusjon ledet av Svein Tore Bergestuen.

DM åpner dører for din idé

Et budskap fungerer bare dersom det når frem. Her har DM noen klare fordeler.

Forsidetest ble Intersports løsning

Intersport ønsket høyere lesertall. Å teste og optimalisere reklameforsiden ble Intersports løsning for økt oppmerksomhet.

Hvilken dekning og effekt kan du få med DM i postkassen?

Segmenteringsmulighetene er mange og effektmålinger er noe vi jobber mye med for å dokumentere verdien av å bruke DM.

Et innblikk i verdens beste kampanjer

Warc har analysert markedsstrategiene til verdens beste kampanjer, for å forstå hva som gjør dem til en suksess. På vårt frokostmøte 7. september presenterte Kate Nixon noen av hovedfunnene.

Sampling

Historien om hvordan reklame kan bli veldig godt likt – og veldig godt lagt merke til.

Sanselig mediaopplevelse

Når en merkevare vekker mer enn tre sanser, øker reklameeffekten med 70 prosent*

Reklamebransjens gavepakke

Det er på tide å stå frem og åpent proklamere sin kjærlighet til kommunikasjon på papir.

Fag og Frokost 1. juni 2017

Ernö og KLP presenterte spennende case. Samtidig slo vi et slag for fysisk kommunikasjon i en digitalisert hverdag.

Fag & frokost 2. november

Fag & Frokost - innsikt og inspirasjon i Posthuset!