Retur stykkgods fra bedrift

Gjør det enkelt for dine kunder med en smidig retur. Tilby ekstra service der vi tar med etikett og merker godset

  • Enkel returprosess for dine kunder
  • Kunden får ferdig utfylt returetikett med riktig merking
  • Retursendingen er sporbar

Enkel returordning hvor bedriften din legger ut for returfrakten. Tjenesten bestilles som en egen sending, og dersom du ønsker det kan vi også merke godset for deg. Vi tar da med etikett til avsender. Dekningsområde for tjenesten er hele landet.


Hva koster det?

Slik beregner du pris

Tjenesten koster det samme som ved bestilling av stykkgods.

Prisene øker med 5,2 % fra 01.12.2021.

Pristillegg for "Liten innhenting"
Last ned transportguiden fra 01.12.2021 (pdf) 

Hva må du vite?

Tjenestens spesifikasjoner

Maks vekt totalt: 3500 kg
Maks/kolli: 1200 kg.

Maks format: 240 cm eller to sider over 200 cm.

Dersom vi skal ta med etikett, medfører dette at vi ikke kan hente samme dag som du booker.

Se vilkår

    Slik går du frem

  1. 1

    Dette gjør du

    Bestill via EDI eller Mybring.
    Print ut returetikett og send til kunden, eller gi oss beskjed om å ta med. Bestiller du i Mybring kan du sende etiketten på e-post.

  2. 2

    Dette gjør kunden

    Kunden pakker varene forsvarlig og sikrer at sendingen er merket. 

  3. 3

    Under transport

    Sendingen hentes på mottakers adresse, ved ytterdør for mindre pakker og på rampe/bakkeplan for større sendinger. Vi henter mandag til fredag mellom kl. 08:00-16:00. Sendingen kan spores underveis.

  4. 4

    Motta returen

    Varene leveres hos deg enten på døren eller på rampe/bakkeplan.