Retur ekspress

Få flere fornøyde kunder - tilby rask retur med levering på dør påfølgende dag.

  • Enkelt - ferdig utfylt returetikett
  • Kundevennlig - returlevering på dør inkludert
  • Hurtig - levering før kl. 09:00 eller 16:00 påfølgende dag

Returordning der du legger ut for frakten, og lar kunden returnere varene i ekspressfart tilbake til deg.

Flere brune pappesker stablet ovenpå hverandre.

Hva koster det?

Slik beregner du pris

Tjenesten koster det samme som ved bestilling av pakker per kolli (med noen unntak).

Prisene øker med 3,7 % fra 01.07.2022.

Last ned transportguiden fra 01.12.2021 (pdf) 
Last ned transportguiden fra 01.07.2022 (pdf) 

Hva må du vite?

Tjenestens spesifikasjoner

Maks vekt: 35 kg

Maks format: 120x60x60 cm

Dersom pakken avviker fra ovennevnte mål og vekt, påløper det et tillegg i prisen fra 01.12.2021. Dersom pakken avviker fra ovennevnte mål og vekt, påløper det et tillegg i prisen fra 01.07.2022.

Se vilkår

    Slik går du frem

  1. 1

    Dette gjør du

    Bestill returtjenesten via EDI eller Mybring. Print ut returadressekortet og legg ved når du sender varene. Alternativt kan du sende kortet til kunden når returbehov oppstår. Tidsfrist for innlevering for kunden oppgis på selve bookingen.

  2. 2

    Dette gjør kunden

    Kunden pakker varene forsvarlig, limer på returadressekortet og leverer pakken på postkontor/Post i Butikk eller til sjåfør om henteavtale foreligger.

  3. 3

    Under transport

    Eventuell opphenting skjer på opprinnelig mottakers adresse ved døren eller på rampe/bakkeplan for større sendinger. Retursendingen kan du spore i Mybring, og kunden kan spore på bring.no. 

  4. 4

    Motta returen

    Utlevering skjer enten før kl. 09:00 eller før kl. 16:00, avhengig av postnummer. Pakken leveres hos deg eller på hentested, i henhold til din avtale med Bring.