Varehandelen er i sterk endring. Tøff konkurranse og marginer under press er et resultat av at kundene har mange leverandører å velge i mellom. Nå er det kunden som er sjefen, ikke du. 

Hva gjør du for å være et mer attraktivt alternativ enn dine konkurrenter?

Det gjelder å kjenne kundene og tilpasse virksomheten din til deres krav og forventinger. Vi vet at 50% av kundene dine forventer å få varene levert innen tre dager etter bestilling. Andelen ventes å øke fremover, både innenfor B2B og B2C. 

Tilbyr du rask levering over hele landet, så kan du skille deg positivt ut. Sørg for at du velger en logistikkpartner som leverer varene raskt. Posten og Bring er best på dekning. Ingen kjenner Norge bedre enn oss. Det kan du utnytte til din fordel.  

  1. Unngå stress – vi henter varene dine 5 dager i uken. Har du ikke sendingene dine klare til tirsdag ettermiddag, så henter vi dem dagen etter, eller når du måtte ha dem klare. 
  2. Gi kunden din ekstra service – vi henter og leverer overalt. Vi henter hos deg og leverer på døren til bedrifter og private i hele landet. Ønsker dine kunder å hente varen selv har vi 1500 postkontorer, bedriftssentre og post i butikk. 
  3. Kunden din får det levert, selv når de trodde det var for sent. Levering samme dag i Norge og Norden.

Kontakt oss om dine transporter

Få tips og råd om dine sluttkunder