Brings DM-Pris til McDonald's-kampanje

Det er femte gang Brings DM-pris deles ut på Gullblyanten. Årets pris gikk til byrået Nord DDB for McDonald's-kampanjen «Stjel våre ansatte».

Gullblyanten er en årlig prisutdeling for norske reklamebyråer og deres prosjekter, som blir arrangert av Kreativt Forum. Bring er en av samarbeidspartnerne til Gullblyanten og Brings DM-pris er en av spesialprisene som blir delt ut. Prisen skal hedre smarte, fysiske og personlige direkte-arbeid. Årets DM-pris gikk til byrået Nord DDB for kampanje «Stjel våre ansatte» for McDonald's og ble delt ut av Børre Jensen:

– Som alltid er det gøy å dele ut Brings DM-pris på Gullblyanten. Jeg vil også gratulere til Nord DDB som verdige vinnere av prisen. Det er ikke hver dag norske bedrifter får brev med oppfordring om å stjele avsenders ansatte, forteller Børre.

Du kan lese mer om «Stjel våre ansatte» her.

Brings Premieservice

I år, som i fjor, stilte Bring med egen stand på Gullblyanten hvor prisvinnerne kunne levere fra seg statuettene, for å så få dem levert til kontoret på mandag. Sponsorsjef Ine Reinemo er fornøyd med Brings tilstedeværelse på arrangementet:

– Premieservice var vellykket i år også! Vi har fått inn mange priser som kjøres ut til vinnerne og vi har fått veldig god feedback på vår tilstedeværelse her.

Premieservice
Børre Jensen, Kari-Mette Gjertsen og Ine Reinemo fra Bring

 

Ta gjerne en titt på flere arbeider

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen med nye og eksisterende kunder.

Gode, kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Av Aleksander Alnes 11.03.2020