Den gode DM-praten med Øystein og Erik

Sesong 3 av "Den gode DM-praten" er godt i gang og nå er det Øystein Vik og Erik Lysø fra GK som skal presentere noen av verdens beste DM-jobber - midt i en pitch.

Uten at vi skal avsløre hvilke jobber som blir fremsnakket, er kreatørduoen relativt ferske vinnere av en sølvløve fra Cannes i DM-kategorien.

Ekstra kult å få med noen som var med å lage en av fjorårets aller beste DM-jobber, til å prate litt om DM-er. Det betyr mye at norske DM-jobber greier å hevde seg internasjonalt. Derfor er Øystein og Erik veldig flotte ambassadører for fysisk reklame.

Børre Jensen i Bring

Den Gode DM-praten

Fysisk reklame i vinden

Å invitere kreatører til å prate om nasjonale og internasjonale caser er en tradisjon for Bring. Det å slå et slag for fysisk kommunikasjon i denne sammenheng er viktig for for bransjen.

I en tid hvor alt er digitalt, er vi overbeviste om at det fysiske utgjør en forskjell for merkevarer. Det er faktisk en egen verdi i ting man kan ta og føle på. Det betyr noe.

Erik Lysø hos Geelmuyden Kiese

Her kan du se jobbene i sin helhet

Strahl - Handle With I Don't Care

Byrå: Apriil
Teamet på jobben i tillegg til Lysø, Vik var Ole (Doffen) Trellevik (kreativ leder), Cédric Luceau (konseptutvikler), Mari Khile (konsept/tekstforfatter), Sandra Valvik (produsent), Einar Rustad Nilssen (konsulent) og Marianne Kvaale Jensen (prosjektleder).

H&M - One/Second/Suit

Byrå: Uncommon creative studio London

Del artikkel