Ny vri på veldedige gaver
I beste Black Friday-ånd er tilbudsavisen full av ting du ikke trenger, men i motsetning til andre var UNICEF sin helt ærlig på det, sier Anorak-teamet om DM’en for Verdensgaver.
![UNICEF-produktbilde. «Ønsk deg noe du ikke trenger».](/magasinet/reklame-og-kommunikasjon/ny-vri-pa-veldedige-gaver/_/image/5aee2fa8-5868-401a-b21f-d76af07aab90:a4978552f9ff19e3299bf38f820ef96da04226dd/block-2600-1463/Unicef.jpg?quality=60)
Les også
Styrker merkevaren med magasiner
Coop Mega testet et matmagasin i postkassen for å krydre merkevaren. Det falt i smak hos kundene.
En livsviktig gavelapp
Julen 2019 kunne du bruke en til-og-fra-lapp for å fortelle at du er organdonor. Kampanjen ble utviklet for Stiftelsen Organdonasjon av We Are Live.
Den gode DM-praten med Jens og Kasper
Møt Jens og Kasper fra Anorak i Cannes-spesialen av Den gode DM-praten.