Kim og John i Heisholt: DM'er vi liker!

Tekstforfatter Kim Follesøy-Thuen og AD John E. Njoki har funnet frem jobber som viser at DM brukes smart og kreativt over hele verden.

Kim Follesøy-Thuen og John E. Njoki

- Etter en research-tur i Zimbabwe og Cambodia, med vår Samsonite på slep, fant vi en bukett flotte, inspirerende ideer vi gjerne deler med dere.

The Trillion Dollar Flyer, Trillion Dollar Mailer

Det er alltid inspirerende med ideer som utfordrer "the establishment". Spesielt når det handler om et "diktatur". Vi liker spesielt ideen med å gjøre om pengene til DM/flyers med budskapet på. Garantert en DM/flyer man ikke kaster.

Byrå: TBWA

En flyer med teksten «Trillion dollar campaign. How we turned money into a medium.»

Lucky Iron Fish Project

Kan man løse et av de største problemene til et helt land med noe så enkelt som en klump med jern? Ja, med en så stor idé, som også er fantastisk enkel, kan man det. En av favorittene våre fra Cannes Lions 2015.

Byrå: Geometry Global (Dubai Office)

Produktbilde av Lucky Iron Fish Project

Samsonite: Weight Tag

Vi har vel alle vært der. Er bagasjen for tung? Bør jeg ta på meg begge jakkene? Dette problemet løser Samsonite på en utrolig enkel, smart og relevant måte. Alt trenger ikke være Influenced 3D-printet Virtual Reality.

Byrå: AC mcgarrybowen

Produktbilde av Samsonite: Weight Tag

Del artikkel