Christian og Jostein i S & B-N: DM'er vi liker!

Jostein Syvertsen og Christian Bråthen-Nordland startet S & B-N i 2013. I sommer har de plukket ut tre DM-arbeider de liker ekstra godt.

Vi tok en liten titt i hjernearkivet vårt, og kom på mange fine DM’er som har imponert og inspirert oss oppgjennom årene.

For å gjøre det hele litt enklere for oss selv valgte vi et tema, eller retning. Ettersom fordelen med en DM er at man kommer i direkte kontakt til målgruppen med et spisset budskap, viser vi her prakteksempler på akkurat dette.

Dette er caser som tar kommunikasjon mellom to parter på alvor. De skaper følelser og effekt. Det er god storytelling som skaper bølger av reaksjoner, med DM som grunnlag. Fokus blir rettet mot viktige temaer som ikke hadde fått samme oppmerksomhet om andre kanaler hadde blitt brukt.

Det er mye blod og litt vann i casene. Slik det er med innsatsen bak slike jobber, mye blod, svette og tårer. Men det blir resultater av slik innsats.

Vangardist HIV-utgave

Byrå: Saatchi & Saatchi Switzerland

The Tampon Book

Byrå: Scholz & Friends

Rivers of light

Byrå: MullenLowe Group

Ta gjerne en titt på flere arbeider

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.

Gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Børre Jensen 17.07.2020