Filmtrailer-jule-postkort: The Lawyer

Husker du HELPs reklamekampanje med Rick Hoffman? Her var også DM en viktig del av kampanjen med mål om å sette HELPs Advokatforsikringsprodukt på kartet.

HELP skulle ut med en større nettbasert filmkampanje for tydeligere å sette deres Advokatforsikringsprodukt på kartet. Men før introduksjonen av The Lawyer og dens lett arrogante hovedperson, gjaldt det å få rundt 100 samarbeidspartnere i Norges største LO-forbund ombord - uten helt å avsløre hele kampanjens innhold. Hvordan skape riktig forståelse og entusiasme uten å gi bort for mye?

Se hvordan HELP løste det med å sende et filmtrailer-postkort til flere potensielle samarbeidspartnere i førjulstria.

Ta gjerne en titt på flere arbeider

DM og postkassen gir mulighet til å spille på flere sanser i kommunikasjonen, med nye og eksisterende kunder.

Gode kreative løsninger skaper ofte begeistring. Se hva andre har gjort.

Del artikkel