Vær så god, her har du en no-brainer!

Hvordan stimulere dine kunders høyre hjernehalvdel? Inviter de med til årets Creativity First.

En plastmodell av høyre hjernehalvdel

Clients First i årets Creativity First

Bring har gjennom flere år samarbeidet godt med Kreativt Forum med et mål om å heie på kreativitet. I årets utgave av Creativity First tok Bring initiativet til å la byråer oppfordre sine kunder til å bli med på arrangementet. Og selve invitasjonen er av det kreative slaget.

– Hele målet med Creativity First er å belyse verdien av kreativitet. Med så mange store navn på scenen, så er det jo litt gøy at flere enn bare byråene blir inspirerte, sier Ine Reinemo, Sponsorsjef i Posten og Bring.

Rimelig kreativt

Tiltaket fungerer slik at medie- eller reklamebyråer går inn på bring.no/creativityfirst og sender en oppfordring til sine kunder om å melde seg på. Oppfordringen kommer i form av en DM. Kundene som melder seg på etter at de har mottatt DMen vil få en god rabatt sponset av Bring. Rett og slett en fin mulighet for byråer til å inspirere kunder.

Banner_no-brainer

 

Å bruke riktig side av hodet

– Dette er en morsom greie som spant ut fra en tanke vi gjorde oss i fjor. Creativity First må jo være ekstremt verdifullt for kundene våre. Høyre hjernehalvdel er kjent for å være den kreative delen av hodet. Så får vi bare se om bransjen er enige med oss om dette da når de ser DMen, sier Mads Bergstrøm i POL.

En halv hjerne

Bring og POL har ikke ligget på latsiden når det kommer til invitasjonen. For alle byråer som inviterer en kunde, så sendes det ut en spesialdesignet høyre halvdel av en hjerne som en personlig invitasjon. Altså den kreative delen av hjernen.

– Vi har fått god hjelp til å utforme en klok og viktig kroppsdel. Den har blitt såpass lekker at den fint brukes til pynt. Så her får man i både pose og sekk, avslutter Bergstrøm.

Del artikkel