Slik abonnerer du på driftsmeldinger for Stykk- og partigods via Mybring
Driftsmeldinger for Stykk- og partigods sendes ut separat fra driftsmeldingene for våre pakketjenester. Tilgang til disse meldingene administreres av du som er administrator og sendes kun ut på din bedrifts spesifikke sendinger.

Administrer drift- og avviksvarslinger for Stykk- og partigods
- Klikk "Administrasjon" og velg "Avviksvarsling".
- Velg riktig kundenummer i nedtrekksmenyen dersom du har tilgang til flere kundenummer.
- Velg "Avviksvarsling".
- Fyll inn e-postadressen som skal motta avviksvarsling for ditt kundenummer og velg "Oppdater listen".
For å slette en e-postadresse fra mottakerlisten, klikk på søppelbøtteikonet ved brukeren til høyre i listen.
Slik bestiller du Stykk- og partigods i Mybring
Du kan enkelt bestille dine Stykk- og partigodssendinger i Mybring. Beregn hva sendingen vil koste, og legg til de tilleggstjenestene du ønsker. Du holder enkelt oversikt over bestillingene i bestillingshistorikken.
Slik beregner du pris og ledetid for Stykk- og partigods med kalkulatoren i Mybring
Hvis du vil sjekke hva en Stykk- og partigodssending vil koste, eller hvilken ledetid den vil ha, kan du enkelt få svar på dette med kalkulatoren i Mybring. Ønsker du å sammenlikne pris mot faktura, er det også mulig å hente frem historiske priser – inntil et år tilbake i tid.
Slik abonnerer du på driftsmeldinger via Mybring
Driftsmeldinger fra Bring inneholder informasjon om problemer i eller rundt dirften som kan påvirke fremsendingstiden på dine pakker. I Mybring kan du abonnere på driftsmeldinger slik at du mottar denne informasjonen på e-post hver gang det legges ut en ny melding.