Slik laster du opp logo til ditt kundenummer i Mybring
I Mybring kan du laste opp din bedrifts logo. På den måten vil logoen eksponeres til dine kunder når de sporer sine pakker. Logoopplastning er en enkel måte å brande din bedrift på via Brings brukerflater.

Last opp din bedrifts logo til Mybring
- Klikk "Administrasjon" og velg "Dine kundenummer".
- Velg kundenummeret du vil laste opp logoen til. Klikk "Last opp" til høyre i boksen "Generell informasjon".
- Naviger deg frem til logofilen du vil benytte og velg denne.
- Beskjær bildet slik at det vises slik du vil. Logoen vises ofte inne i en sirkel, og vi anbefaler derfor å laste opp en kvadratisk logo som gjør seg godt i en sirkel.
- Klikk "Lagre" når du kommer tilbake til siden "Generell informasjon".
Har du flere kundenummer du ønsker å late opp logoen til, gjenta prosessen flere ganger.
25.09.2020
Les også
Slik legger du til flere kundenummer i Mybring
Har du behov for andre tjenester kan du selv legge til nye kundenummer i Mybring. Hvis du har en kontaktperson i Bring anbefaler vi å kontakte denne før du setter opp flere kundenummer.
Slik registrerer du din bedrift i Mybring
Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy for bedrifter, og alle Brings avtalekunder kan opprette en eller flere Mybring-brukere. Er du ikke avtalekunde kan du fortsatt opprette en bruker og betale for dine bestillinger med kort.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller etter forespørsel fra brukeren.