Gode tips til utforming av innhold:
Topp-banner: Bruk bilder som reflekterer din merkevare eller budskap. Unngå bilder som kan ta bort oppmerksomheten fra selve sporingen og pakkevalgene.
Bilder: Du bør ikke inkludere tekst, pris eller informasjon i bilder og bannere, da dette kan være forstyrrende og ikke er i tråd med universell utforming. Bruk heller tekstboksen for å kommunisere relevant informasjon:
Tekstboks: Velg et budskap som er passende for en kunde som nettopp har handlet hos deg. Dette kan være support og service, relevant generell informasjon eller det du mener vil bidra til en god etterkjøpsopplevelse.
Vær synlig opptil 20 ganger per pakke
Visste du at alle med Posten-appen gjennomsnittlig sjekker pakken sin 2-4 ganger når den er på vei? På toppen av det har du også noen som sprenger skalaen, og sjekker opptil 20 ganger.
"Med profilert sporing i Posten-appen gjør du kundens forventningsfulle pakkesporing til verdifull eksponering av din egen merkevare. Hver sjekk blir en ny mulighet til å styrke relasjonen og drive gjenkjøp. Det er en unik og kosteffektiv måte å holde merkevaren din relevant i kundens bevissthet gjennom hele reisen - fra nettbutikk til produktene er pakket opp hjemme."
– Isabell Sund, Markedssjef hos Markedssjefene.
I dag har Posten-appen over 3,5 millioner brukere, med mellom 200 000 og 500 000 som er innom hver eneste dag. Og en andel av disse er også dine kunder!
Hva koster det?
Profilert sporing er priset basert på antall visninger. Det er heller ingen bindings- eller oppsigelsestid. Se mer inne på Mybring.
Kom i gang på 10 min
Lyst til å prøve? Det er enkelt å få på plass og det tar ikke mer enn 10 minutter. Bare følg stegene vi har skrevet ned ved å trykke på knappen under!
Legg til profilert sporing