Netthandelsprisene er konkurransen som setter gode nettbutikker i fokus, og hyller de som jobber ekstra hardt for å gjøre det lille ekstra for kundene sine. Vinnerne får velfortjent oppmerksomhet; kundenes jubel og bransjens kvalitetsstempel.
Hva er Netthandelsprisene?
Prisen Årets Nettbutikk er vår fineste utmerkelse, og går til den nettbutikken som fagjuryen mener hever kvaliteten på netthandel, og gir kundene den beste kjøpsopplevelsen - i alle kanaler.
Det kåres tre vinnere av Årets Nettbutikk:
- Årets Nettbutikk med omsetning under 50 millioner på nett
- Årets Nettbutikk med omsetning mellom 50–500 millioner på nett
- Årets Nettbutikk med omsetning over 500 millioner på nett
Vinneren kåres under festlige forhold i begynnelsen av 2023. Mer informasjon om dette kommer vi tilbake til litt senere. Her kan du lese om hvorfor Get Inspired og Apotera ble Årets Nettbutikker 2021.
Kampen om å bli Årets Nettbutikk har startet!
Nå er kampanjen der privatpersoner som handler på nett kunnet nominere sin favorittbutikk over. Silingsprosessen har startet og nå skal alle nettbutikker som kommer seg igjennom de grunnleggende kravene granskes av juryen.
Grunnleggende vilkår for å delta
Generelle vilkår:
Nominasjonsperioden varte fra 23. juni til og med 14. september.
For å kunne delta i konkurransen er det noen kriterier som nettbutikken må oppfylle:
- Nettbutikken må være norsk eller registrert i VOEC
- Nettbutikken må selge fysiske varer på nett
- Nettbutikken må selge til privatpersoner
En uavhengig jury kårer vinneren
Bring har kåret de beste nettbutikkene siden 2007, og vinnerne av Årets Nettbutikk velges av en uavhengig fagjury bestående av eksperter innen e-handel. Juryen ser etter nettbutikker som jobber aktivt for å ligge et steg foran, som har en lidenskap for netthandel og som er ledende i å ta i bruk teknologi og løsninger som forenkler og forbedrer kjøpsopplevelsen. Du kan lese mer om jurymedlemmene her.