Netthandelsprisene er konkurransen som setter gode nettbutikker i fokus, og hyller de som jobber ekstra hardt for å gjøre det lille ekstra for kundene sine. Vinnerne får velfortjent oppmerksomhet; kundenes jubel og bransjens kvalitetsstempel.
Hva er Netthandelsprisene?
Prisen Årets Nettbutikk er vår fineste utmerkelse, og går til den nettbutikken som fagjuryen mener hever kvaliteten på netthandel, og gir kundene den beste kjøpsopplevelsen - i alle kanaler.
Det kåres tre vinnere av Årets Nettbutikk:
- Årets Nettbutikk: Liten
- Årets Nettbutikk: Medium
- Årets Nettbutikk: Stor
Vinneren kåres på Sentralen i Oslo 13.februar 2024. Meld deg på her.
Lurer du på hvem som er årets ni finalister?Les om finalistene her.
Grunnleggende vilkår for å delta
Generelle vilkår:
Nominasjonsperioden varer fra juli til 28. september.
For å kunne delta i konkurransen er det noen kriterier som nettbutikken må oppfylle:
- Nettbutikken må være norsk eller registrert i VOEC
- Nettbutikken må selge fysiske varer på nett
- Nettbutikken må selge til privatpersoner
En uavhengig jury kårer vinneren
Bring har kåret de beste nettbutikkene siden 2007, og vinnerne av Årets Nettbutikk velges av en uavhengig fagjury bestående av eksperter innen e-handel. Juryen ser etter nettbutikker som jobber aktivt for å ligge et steg foran, som har en lidenskap for netthandel og som er ledende i å ta i bruk teknologi og løsninger som forenkler og forbedrer kjøpsopplevelsen. Du kan lese mer om jurymedlemmene her.