Webinar: Få flere til å fullføre kjøpet i nettbutikken

Ligger varene ofte igjen i handlekurven? Bli med når ekspertene forteller hvordan du snur forlatte handlekurver til ordrebekreftelser!

Gratis webinar 17. juni kl. 09-10

Hør fra Vipps og oss hvorfor 70% av kunder forlater kjøpet, og hva du kan gjøre for å hindre at det skjer.

Under webinaret skal vi blant annet innom disse temaene:

  • Hva gjør de beste nettbutikkene?
  • De skjulte feilene som koster deg 7 av 10 salg.
  • Vipps forteller: La kundene legge inn kontaktinformasjon på et blunk. 
  • Så enkelt gir du kundene et langt bedre leveringsestimat.
  • Bli kjent med klesmerket Golightly: Hør hvordan de skaper en god kundereise.

Om foredragsholderne

Helle Throndsen

Helle Throndsen jobber som Key Account Manager i Posten Bring. Med et skarpt øye for detaljer og et brennende ønske om å forstå kundens behov, er Helle alltid på jakt etter å finne de beste løsningene for våre kunder. Denne gangen har hun tatt på seg konferansier-hatten og vil guide oss igjennom et webinar om hvordan du kan få flere til å fullføre kjøpet i nettbutikken.

Helle Throndsen

Mina Thuve Andersen

Mina jobber som Technical Account Manager i Posten Bring, og bistår kunder med blant annet installasjon og bruk av våre frakt-plugins til WooCommerce og Shopify. Hun fungerer også som rådgiver, og bidrar med innsikt og tilpasninger til kundenes nettbutikker. Mina brenner for å skape gode kundeopplevelser og sørger for at nettbutikkene får mest mulig verdi ut av løsningene til Posten Bring.

Mina Thuve Andersen

 

Ingrid Ulla Nyquist

Ingrid jobber som produkteier for Posten Brings løsninger for estimert ankomstid. Teamet hennes jobber med å besvare spørsmålet "når kommer pakken min?" som er et av de vanligste spørsmålene blant kunder som handler på nett. De bidrar til at nettbutikker kan presentere fraktalternativene sine mer konkurransedyktig og presist og til at mottakere som venter på pakken sin får oppdaterte leveringsestimater for eksempel i Posten appen.

Ingrid Ulla Nyquist

 

Jørgen Selfors

Jørgen er gruppeproduktsjef i Vipps MobilePay, og har vært med fra Vipps’ ustø første steg inn i Checkoutmarkedet. Før det har han jobbet alt for lenge med betaling, og kan derfor mange, mange forkortelser. Nevner i fleng PSD2, GDPR, NETS, API, SOFIE.

Jørgen Selfors