Returhåndtering Warehousing

Returhåndtering

La oss ta hånd om dine returer så sparer du både tid og penger samtidig som du gjør en miljøgevinst. En rask og smidig returhåndtering gir også flere fornøyde og lojale kunder.

En Bring-ansatt som håndterer retur

Full kontroll og mer fornøyde kunder

Vår returhåndtering kan ta seg av alt som nettbutikken selv gjør, og enda litt mer. Gjennom å plassere håndteringen "midt i logistikkjeden" spares både tid og unødvendige transporter. 

Så fort returene kommer inn til vårt lager kontrolleres de med en gang for å se om varene:

  • kan selges på nytt som de er 
  • trengs å pakkes på nytt 
  • kan repareres 
    eller 
  • må makuleres.

Siden vi jobber direkte i ditt system, blir lagersaldoen oppdatert direkte, og en eventuell tilbakebetaling til kunden kan skje umiddelbart. Samtidig er varen allerede tilbake på lager, klar for nytt salg og levering.

God innvirkning på resultatet

Denne prosessen gir deg:

  • flere fornøyde kunder
  • lavere transportkostnader
  • økt salg

Flere av e-handelsrapportene fra Bring Research viser at kunder som opplever raske og smidige returer med hurtig tilbakebetaling, blir returnerende og trofaste kunder i mye høyere grad. De svarer også at de vil handle mer og oftere etter slike gode opplevelser.

Har du lager utenfor Norge, men ønsker hjelp med returhåndtering - da er vår tjeneste Returhub løsningen for deg. 

 
Del artikkel