Istedet for å sende sporingstrafikken til Bring sin sporingsløsning kan du med en enkel integrasjon vise samme informasjon på din egen webside der du får mulighet til mersalg, tilpasse sporingsmeldingen og proaktiv kundeservice.

Slik gjør du

  1. Be de som utvikler de nettbutikk å besøke developer.bring.com og lese om Bring Tracking API.
  2. Implementer Bring Tracking API i din nettbutikk gjennom å be utviklerne å lage en side som sporingsresultatet vises på.
  3. Endre på deres bekreftelsesepost slik at sporingslenken går til din nettbutikk i stedet for til sporing på Bring.no.

Når det er gjort - vær kreativ og maksimer effekten av din nye trafikk. Her har du noen eksempler:

  • Vise forslag på relevante produkter for den bestillingen som spores.
  • Har du kunder som er utolmodig og sporer sendingen mange ganger? Vise tilpassede budskap og kanskje en personlig hilsing.
  • Tilpass og gjør sporingsmeldingen mer personlig og relevant for nettopp dine kunder for de med de vanligste sporingshendelsene.