Programmet

08.00-08.30 - Frokost

08.30-09.00 - Bring presenterer - "A physical touch in a digital world"

Alt rundt oss blir digitalisert!
Du går ikke i banken lenger, du har ikke kontanter og du bestiller brunost, brød og bleier fra smartphonen din. Digitaliseringen endrer også våre medievaner i stor grad.
Kommunikasjonsbransjen er tungt digitalisert, men hva betyr dette egentlig for konsumentene?
Hvilke forskjeller er det på fysiske og digitale formater og påvirker dette hvordan budskapet konsumeres?
Innsiktssjef Anna Gilpin snakker om verdien av å kommunisere i forskjellig formater.

09.00-09.30 - KLP presenterer - "Kommunikasjon til egne kunder er SMART!"

Therese Olavsrud, Informasjonsrådgiver hos KLP, forteller hvordan de økte kjennskapen til deres pensjonsprodukter hos eksisterende kunder med godt innhold.

09.30-10.00 - Ernö presenterer - "En smaksprøve på et annerledes forsikringsselskap"

Gjensidige har gjennom de siste tre årene sett betydelige effekter av sine kundeutbytte-kampanjer, etter at de lot den ikoniske Olsenbanden forsøke å kuppe hele overskuddet til Gjensidige i 2014. Kampanjen gikk mot brede målgrupper, og hadde som hovedmål å bygge kjennskap og kunnskap om en unik fordel hos Gjensidige.

Ferdig senest 10.00

Praktisk informasjon

Sted: Auditoriet i Posthuset, Biskop Gunnerus' gate 14

 

 

Meld deg på her