Slik fikk EVO Fitness flere medlemmer

Med en enkel, men effektiv løsning

Les mer

Kundestorm etter målrettet markedsføring

Da Power åpnet sitt nye varehus i Ringhuset, Oslo, var målet klart: høy synlighet, stor kundetilstrømning og økt salg.

Les mer

Mental Helse opplevde 136% vekst i faste givere

Mental Helse ønsket å nå ut til flere og sikre mer stabile inntekter gjennom faste givere.

Les mer

Altibox viser kraften i postkassen

I en mediehverdag dominert av digitale kanaler valgte Altibox å ta et utradisjonelt grep - å sende kundene en fysisk brosjyre i postkassen.

Les mer

Høyt & Lavt Gruppen tok bedriftene til nye høyder med reklame i postkassen

Til tross for stor suksess blant privatpersoner, ønsket de også at flere bedrifter skulle benytte seg av aktivitetsparkene. Men hvordan kunne de få til det?

Les mer

En høst fylt med magiske øyeblikk

Stormen Konserthus i Bodø beviste nok en gang sin posisjon som et kulturelt fyrtårn i regionen.

Les mer

Hvordan forberede seg på kriser?

Hvordan forberede seg på kriser?

Les mer

Suksess med postkort-kampanje

HX beviste at fysisk reklame fortsatt kan gi imponerende resultater.

Les mer

Gøyale DM-ideer fra studentene

For femte året på rad har vi samarbeidet med Fagskolen Kristiania, hvor vi lar studentene få prøve seg på DM. Og årets briefer, de var det SiO og Los & Co som stod for.

Les mer

Sixpack vant Brings DM-pris

Hvordan kan vi snu en dårlig drikkekultur på jobb? Vinnerne av Brings DM-pris valgte rett og slett å skape en helt ny alkoholprosent.

Les mer

DM-kampanje økte salget av påskeegg hos Europris

Europris gjennomførte en vellykket markedsføringskampanje for å øke salget av fylte påskeegg i 2024.

Les mer

Et reklamestunt for våre kunder

Vi er ingenting uten kundene våre, lykkes de, lykkes vi. Derfor valgte vi i høst å gi bort 16 helsides annonseplasser i Dagens Næringsliv til våre kunder.

Les mer

Felleskjøpet setter ned poten

Felleskjøpet og Fæbrik utviklet et mønster for hundedekken, slik at folk kunne sy skikkelig bra hundedekken selv.

Les mer

Hva er det med DM?: Digitale kundeaviser – yay or nay?

Hvordan har overgangen til digitale flater egentlig gått og hva er det som gjør digitale kundeaviser til en effektiv flate som kan trigge direkte salg? Det svarer Sindre Johansen fra PHD og Jon-Erling Austvik-Helgesen fra Wavemaker på.

Les mer

Hva er det med DM?: Konkretisering av målgruppen – nøkkelen til suksess?

Sett deg ned med Kristoffer Solberg fra OMD og Ingrid Helene Skjerve fra Dentsu X for å diskutere et av de viktigste temaene innenfor markedsføring: hvordan nå målgruppen?

Les mer

Hva er det med DM?: Kan det faktisk bygge merkevare?

Bli med inn i studio når Mads Rikter-Svendsen og Pelle Stensson slår av en prat om DM som merkevarebygger.

Les mer

Den ukjente miljøsynderen

Hvordan gjøre nordmenn oppmerksom på miljøutfordringen knyttet til bruk levende lys.

Les mer

DM-Mesterskapet sesong 2

Nok en gang har vi invitert ivrige DM-entusiaster til å bli med på spennende konkurranser for å konkurrere om den gylne postkasse.

Les mer

Hva er symbolet på mangfold?

Hvordan lage en statuett - som symboliserer mangfold?

Les mer

En DM for DM om DM, med hyllest til gode DMs gjennom tidene

I 10 år har Brings DM-pris løftet fram det beste av norske DM-jobber. Det må jo selvfølgelig markeres.

Les mer

Denne DM’en er det bare å brenne!

En brennaktuell DM fra Maxbo

Les mer

Tredjepartscookies: Hva vi har brukt dem til, og hva vi kan gjøre nå?

Digital målretting har allerede endret seg mye de siste årene, men hva skjer når den siste store aktøren også faser ut tredjepartscookies?

Les mer

The Pop-Up Bag

Avinor, en unik shoppingdestinasjon – allerede før takeoff

Les mer

Velkommen til Nordnesbakken 4

Hvordan revitalisere en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et “hjem nummer to” for hele Bergens befolkning?

Les mer

Brillefine og kreative DM-ideer fra studentene

Se hvordan studenter fra Fagskolen Kristiania løste oppgaven om å lage en DM på vegne av Blindeforbundet.

Les mer

Settepotet stakk av med seieren for Brings DM-pris

Brings DM-pris går i år til et team som tok poteten til nye høyder. Les mer om vinnerkampanjen

Les mer

Førstehjelp for eksilbergensere

En pakke med innhold som hjelper deg å finne tilbake til din indre bergenser.

Les mer

Navnelapper

Er det mulig å få nordmenn til å plassere logoen vår i klærne deres? Ja, for FINN er det visst det.

Les mer

Nytt år, ny Gullblyanten, ny Brings DM-pris

I år, som i fjor, har Bring samlet alle jobbene fra Kreativt Forum på ett sted – i en grønn blekke med hele 313 arbeider fra 2023.

Les mer

Webinar - Tøffe tider krever smarte valg

Leverer tradisjonelle kanaler og DM fortsatt?

Les mer

Dent hyller hverdagsheltene

Dent pastiller er en følgesvenn og en lovlig belønning i hverdagen. For å fortjene en slik belønning trenger ikke gjøremålet være så stort.

Les mer

En tilfeldig pølse i brevpapir, takk!

Folk lot seg fenge og tok både budskap og de litt kjipe skivene med servelatpølse på strak arm, selv om noen ble litt skuffet også.

Les mer

DM-Mesterskapet - Norges første DM-reality

Bring lanserer Norges første DM-reality

Les mer

Julebrus "Kaffekopp"

10 dedikerte fans fikk hver sin helt unike julebrus-kopp i posten.

Les mer

Loyal Tees

Nesten 10 år etter at Kaizers Orchestra la opp som band ønsket de å gjøre et comeback.

Les mer

DM-er Ring 2 liker

Et lite knippe DM-er Ring 2 liker

Les mer

R.I.P. Henry serielansering

Hvordan gravøl kunne bidra med økt interesse for ny serie på Viaplay.

Les mer

Sjarmen utenfor skjermen med Maren og Marte

I denne episoden av «Sjarmen utenfor skjermen» illustreres det hvordan den fysiske kommunikasjonen fortsatt spiller en viktig rolle i markedsføringsstrategien til bedrifter.

Les mer

Sjarmen utenfor skjermen med Kjersti og André

Hvordan fungerer postkassen til sampling og produkttesting? Og hvorfor tror du DM fortsatt gir effekt for mange annonsører?

Les mer

Hybrid vri på DM fra studentene på Fagskolen Kristiania

For tredje år på rad har Bring utfordret spirende reklamestudenter ved Fagskolen Kristiania med et spennende DM-case.

Les mer

Babynavn-kampanje vant Brings DM-Pris

Babynavn-kampanje vant Brings DM-Pris

Les mer

Sjarmen utenfor skjermen med Nina og Pål

Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?

Les mer

Sjarmen utenfor skjermen med Ingrid Helene og Mads

Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?

Les mer

Den gode DM-praten med Sigurd og Kristoffer

De to kreatørene fra atyp bærer fram gode DM-arbeider

Les mer

Bring samlet nærmere 400 kreative arbeider fra 2022 – på ett sted

I løpet av et år produseres det mye kreativt arbeid i Norge. I samarbeid med Kreativt Forum samlet Bring alle arbeidene i en blekke.

Les mer

Sindre Veseth Foss og Ulrik Solum Waagsether fra Atyp: DM-er vi liker

Atyp-teamet Sindre Veseth Foss og Ulrik Solum Waagsether har tatt en tur i det lille reklame-biblioteket i Karlstadgata 11 og funnet frem til et knippe gamle, gode DM-er som hadde stått seg like godt i dag.

Les mer

Ny vri på veldedige gaver

I beste Black Friday-ånd er tilbudsavisen full av ting du ikke trenger, men i motsetning til andre var UNICEF sin helt ærlig på det, sier Anorak-teamet om DM’en for Verdensgaver.

Les mer

Kunsten å formidle fakta

Bring har i samarbeid med tre norske kunstnere produsert noe helt spesielt, i ramme og glass - og utskåret tre.

Les mer

DM på radio

Ganske enkelt en DM på radio

Les mer

Den gode DM-praten med Øystein og Erik

Sesong 3 av "Den gode DM-praten" er godt i gang og nå er det Øystein Vik og Erik Lysø fra GK som skal presentere noen av verdens beste DM-jobber - midt i en pitch.

Les mer

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Få de nyeste sakene om reklame og kommunikasjon rett i mailboksen

Meld deg på