Reklame og kommunikasjon
Babynavn-kampanje vant Brings DM-pris under Gullblyanten 2022
Samling av nærmere 400 kreative arbeider i en blekke
Å formidle fakta er en kunst. Og det finnes faktisk kunst som formidler fakta.
Hyper løste oppgaven med å få oppmerksomheten til noen som aktivt forsøker å unngå kontakt.
Når Bas vant anbudsrunden til Eika Gruppen ønsket de å skape oppmerksomhet og «berede grunnen» for en direkte dialog med den enkelte lokalbank.
Stiftelsen Organdonasjon
Maja og Snorre fra Bureau
Anna og Hanna fra We Are Live
John og Kim fra Tante Randi
med Nina og Pål
Tre tips til hvordan nå helt til topp
Øystein og Erik fra GK
Jens og Kasper fra Anorak
Jonas, Johannes og Veronika fra Fjuz
REKLAME
Høyt nivå på DM-løsningene til studentene fra Fagskolen Kristiania.
Paal Tarjei og Kim i Maverix
Utradisjonell jobbannonse
med Ingrid Helene og Mads
Sindre og Ulrik fra Atyp
Webinar
Reklame- og markedsføringsbransjen har en utfordring ved at forbrukerne synes det vi produserer er irriterende.
Torny & Ingrid
Etter fjorårets suksess var Bring tilbake på Fagskolen Kristiania, denne gangen sammen med Tante Randi.
Joachim, Anna og Martin i Bas
Kjøpsreisen
Postkasseundersøkelsen 2021 viser at folk fortsatt ønsker reklame i postkassen.
Sendte Stratos-biter til venner
Merkevarebygging i den digitale økonomien
Med Kristoffer og Sigurd i finstasen
Ganske enkelt en DM på radio
Apriil og ANTI kom hjem med en seriøs dose heder og ære i bagasjen.
Hva gjelder nå? Hvilke muligheter har vi og hvordan ser fremtiden ut?
Les om hvordan Agder kollektivtrafikk motiverte beboerne i Kristiansand ytterligere til å reise kollektivt
IKEA Halvfullt – et nytt glass som skal minne oss alle på å se utfordringer i riktig lys
Apriil vant Brings DM-pris på Gullblyanten 2020
Samarbeid mellom Trigger, Fagskolen Kristiania og Bring. Studentene løser DM-brief.
Smashet målsettingen