

Kundestorm etter målrettet markedsføring
Da Power åpnet sitt nye varehus i Ringhuset, Oslo, var målet klart: høy synlighet, stor kundetilstrømning og økt salg.
Les mer
Mental Helse opplevde 136% vekst i faste givere
Mental Helse ønsket å nå ut til flere og sikre mer stabile inntekter gjennom faste givere.
Les mer
Altibox viser kraften i postkassen
I en mediehverdag dominert av digitale kanaler valgte Altibox å ta et utradisjonelt grep - å sende kundene en fysisk brosjyre i postkassen.
Les mer
Høyt & Lavt Gruppen tok bedriftene til nye høyder med reklame i postkassen
Til tross for stor suksess blant privatpersoner, ønsket de også at flere bedrifter skulle benytte seg av aktivitetsparkene. Men hvordan kunne de få til det?
Les mer
En høst fylt med magiske øyeblikk
Stormen Konserthus i Bodø beviste nok en gang sin posisjon som et kulturelt fyrtårn i regionen.
Les mer

Suksess med postkort-kampanje
HX beviste at fysisk reklame fortsatt kan gi imponerende resultater.
Les mer
Gøyale DM-ideer fra studentene
For femte året på rad har vi samarbeidet med Fagskolen Kristiania, hvor vi lar studentene få prøve seg på DM. Og årets briefer, de var det SiO og Los & Co som stod for.
Les mer
Sixpack vant Brings DM-pris
Hvordan kan vi snu en dårlig drikkekultur på jobb? Vinnerne av Brings DM-pris valgte rett og slett å skape en helt ny alkoholprosent.
Les mer
DM-kampanje økte salget av påskeegg hos Europris
Europris gjennomførte en vellykket markedsføringskampanje for å øke salget av fylte påskeegg i 2024.
Les mer
Et reklamestunt for våre kunder
Vi er ingenting uten kundene våre, lykkes de, lykkes vi. Derfor valgte vi i høst å gi bort 16 helsides annonseplasser i Dagens Næringsliv til våre kunder.
Les mer
Felleskjøpet setter ned poten
Felleskjøpet og Fæbrik utviklet et mønster for hundedekken, slik at folk kunne sy skikkelig bra hundedekken selv.
Les mer
Hva er det med DM?: Digitale kundeaviser – yay or nay?
Hvordan har overgangen til digitale flater egentlig gått og hva er det som gjør digitale kundeaviser til en effektiv flate som kan trigge direkte salg? Det svarer Sindre Johansen fra PHD og Jon-Erling Austvik-Helgesen fra Wavemaker på.
Les mer
Hva er det med DM?: Konkretisering av målgruppen – nøkkelen til suksess?
Sett deg ned med Kristoffer Solberg fra OMD og Ingrid Helene Skjerve fra Dentsu X for å diskutere et av de viktigste temaene innenfor markedsføring: hvordan nå målgruppen?
Les mer
Hva er det med DM?: Kan det faktisk bygge merkevare?
Bli med inn i studio når Mads Rikter-Svendsen og Pelle Stensson slår av en prat om DM som merkevarebygger.
Les mer
Den ukjente miljøsynderen
Hvordan gjøre nordmenn oppmerksom på miljøutfordringen knyttet til bruk levende lys.
Les mer
DM-Mesterskapet sesong 2
Nok en gang har vi invitert ivrige DM-entusiaster til å bli med på spennende konkurranser for å konkurrere om den gylne postkasse.
Les mer

En DM for DM om DM, med hyllest til gode DMs gjennom tidene
I 10 år har Brings DM-pris løftet fram det beste av norske DM-jobber. Det må jo selvfølgelig markeres.
Les mer

Tredjepartscookies: Hva vi har brukt dem til, og hva vi kan gjøre nå?
Digital målretting har allerede endret seg mye de siste årene, men hva skjer når den siste store aktøren også faser ut tredjepartscookies?
Les mer

Velkommen til Nordnesbakken 4
Hvordan revitalisere en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et “hjem nummer to” for hele Bergens befolkning?
Les mer
Brillefine og kreative DM-ideer fra studentene
Se hvordan studenter fra Fagskolen Kristiania løste oppgaven om å lage en DM på vegne av Blindeforbundet.
Les mer
Settepotet stakk av med seieren for Brings DM-pris
Brings DM-pris går i år til et team som tok poteten til nye høyder. Les mer om vinnerkampanjen
Les mer
Førstehjelp for eksilbergensere
En pakke med innhold som hjelper deg å finne tilbake til din indre bergenser.
Les mer
Navnelapper
Er det mulig å få nordmenn til å plassere logoen vår i klærne deres? Ja, for FINN er det visst det.
Les mer
Nytt år, ny Gullblyanten, ny Brings DM-pris
I år, som i fjor, har Bring samlet alle jobbene fra Kreativt Forum på ett sted – i en grønn blekke med hele 313 arbeider fra 2023.
Les mer

Dent hyller hverdagsheltene
Dent pastiller er en følgesvenn og en lovlig belønning i hverdagen. For å fortjene en slik belønning trenger ikke gjøremålet være så stort.
Les mer
En tilfeldig pølse i brevpapir, takk!
Folk lot seg fenge og tok både budskap og de litt kjipe skivene med servelatpølse på strak arm, selv om noen ble litt skuffet også.
Les mer


Loyal Tees
Nesten 10 år etter at Kaizers Orchestra la opp som band ønsket de å gjøre et comeback.
Les mer

R.I.P. Henry serielansering
Hvordan gravøl kunne bidra med økt interesse for ny serie på Viaplay.
Les mer
Sjarmen utenfor skjermen med Maren og Marte
I denne episoden av «Sjarmen utenfor skjermen» illustreres det hvordan den fysiske kommunikasjonen fortsatt spiller en viktig rolle i markedsføringsstrategien til bedrifter.
Les mer
Sjarmen utenfor skjermen med Kjersti og André
Hvordan fungerer postkassen til sampling og produkttesting? Og hvorfor tror du DM fortsatt gir effekt for mange annonsører?
Les mer
Hybrid vri på DM fra studentene på Fagskolen Kristiania
For tredje år på rad har Bring utfordret spirende reklamestudenter ved Fagskolen Kristiania med et spennende DM-case.
Les mer

Sjarmen utenfor skjermen med Nina og Pål
Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?
Les mer
Sjarmen utenfor skjermen med Ingrid Helene og Mads
Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?
Les mer
Den gode DM-praten med Sigurd og Kristoffer
De to kreatørene fra atyp bærer fram gode DM-arbeider
Les mer
Bring samlet nærmere 400 kreative arbeider fra 2022 – på ett sted
I løpet av et år produseres det mye kreativt arbeid i Norge. I samarbeid med Kreativt Forum samlet Bring alle arbeidene i en blekke.
Les mer
Sindre Veseth Foss og Ulrik Solum Waagsether fra Atyp: DM-er vi liker
Atyp-teamet Sindre Veseth Foss og Ulrik Solum Waagsether har tatt en tur i det lille reklame-biblioteket i Karlstadgata 11 og funnet frem til et knippe gamle, gode DM-er som hadde stått seg like godt i dag.
Les mer
Ny vri på veldedige gaver
I beste Black Friday-ånd er tilbudsavisen full av ting du ikke trenger, men i motsetning til andre var UNICEF sin helt ærlig på det, sier Anorak-teamet om DM’en for Verdensgaver.
Les mer
Kunsten å formidle fakta
Bring har i samarbeid med tre norske kunstnere produsert noe helt spesielt, i ramme og glass - og utskåret tre.
Les mer

Den gode DM-praten med Øystein og Erik
Sesong 3 av "Den gode DM-praten" er godt i gang og nå er det Øystein Vik og Erik Lysø fra GK som skal presentere noen av verdens beste DM-jobber - midt i en pitch.
Les mer