DM-mesterskapet
Følg DM-mesterskapet her
Reklame og kommunikasjon
med Maren og Marte
med Nina og Pål
Tre tips til hvordan nå helt til topp
Øystein og Erik fra GK
Jens og Kasper fra Anorak
Jonas, Johannes og Veronika fra Fjuz
REKLAME
Høyt nivå på DM-løsningene til studentene fra Fagskolen Kristiania.
Paal Tarjei og Kim i Maverix
Utradisjonell jobbannonse
Nesten 10 år etter at Kaizers Orchestra la opp som band ønsket de å gjøre et comeback.
med Kjersti og André
med Ingrid Helene og Mads
Sindre og Ulrik fra Atyp
Webinar
Reklame- og markedsføringsbransjen har en utfordring ved at forbrukerne synes det vi produserer er irriterende.
Torny & Ingrid
Etter fjorårets suksess var Bring tilbake på Fagskolen Kristiania, denne gangen sammen med Tante Randi.
Joachim, Anna og Martin i Bas
Kjøpsreisen
Postkasseundersøkelsen 2021 viser at folk fortsatt ønsker reklame i postkassen.
Sendte Stratos-biter til venner
Merkevarebygging i den digitale økonomien
Hvordan gravøl kunne bidra med økt interesse for ny serie på Viaplay blant norske influensere.
To uker med intens jobbing, grundig innsiktsarbeid og seks helstøpte konsepter
Med Kristoffer og Sigurd i finstasen
Ganske enkelt en DM på radio
Apriil og ANTI kom hjem med en seriøs dose heder og ære i bagasjen.
Hva gjelder nå? Hvilke muligheter har vi og hvordan ser fremtiden ut?
Les om hvordan Agder kollektivtrafikk motiverte beboerne i Kristiansand ytterligere til å reise kollektivt
IKEA Halvfullt – et nytt glass som skal minne oss alle på å se utfordringer i riktig lys
Apriil vant Brings DM-pris på Gullblyanten 2020
Samarbeid mellom Trigger, Fagskolen Kristiania og Bring. Studentene løser DM-brief.
Smashet målsettingen
En ny vri på veldedige gaver
Et lite knippe DM-er gjengen i Ring 2 liker.
Babynavn-kampanje vant Brings DM-pris under Gullblyanten 2022
Samling av nærmere 400 kreative arbeider i en blekke
Å formidle fakta er en kunst. Og det finnes faktisk kunst som formidler fakta.
Hyper løste oppgaven med å få oppmerksomheten til noen som aktivt forsøker å unngå kontakt.
Når Bas vant anbudsrunden til Eika Gruppen ønsket de å skape oppmerksomhet og «berede grunnen» for en direkte dialog med den enkelte lokalbank.
Stiftelsen Organdonasjon
Maja og Snorre fra Bureau
Anna og Hanna fra We Are Live
John og Kim fra Tante Randi