Etter 100 år er Svea gruver på Svalbard lagt ned. Bring har en viktig rolle i opprydningen.
Posten er kåret til den mest bærekraftige merkevaren i bransjen logistikk i Norge.
La kundene hente ut pakker når de vil, døgnet rundt fra våre nye selvbetjente pakkebokser
Slik økte Smash! salget med 41 prosent.
Førerløse fartøy virker for mange som en fjern fremtidsvisjon, men allerede i dag brukes selvkjørende teknologi i Posten og Bring.
Innovativt samarbeid med Volta Trucks
Vil vinne nettkundene med fossilfri frakt, praktiske pakkebokser og fleksibel levering
Nordisk netthandel vokser i et rasende tempo og kundene stiller stadig grønnere krav til handelen.
Lastebiler fra Posten og Bring får blindsonekameraer som kan hindre trafikkulykker.
Fraktet 18 meter lang eksoskanal fra Rakkestad til Mongstad
Posten-konsernet har satt seg ambisiøse miljømål: Innen 2025 skal konsernet kun bruke fornybare energikilder i biler og bygninger.
Kari Mette Eidsaa er befrakter i Bring Cargo International. Les om jobben hennes her.
Fremgang innen kategorier som samfunnsansvar og miljøbevissthet falt i god smak hos de yngre.
Vi har startet et samarbeid med Ellos Group og Erikshjälpen Second Hand i Sverige. Kundene kan nå velge "miljøretur" når de kjøper nye møbler hos Ellos.
Denne rapporten fra Bring Research gir deg svarene på hva de som nettshopper mest krever.
Bli med på transporten fra Narvik til Trondheim.
Coop og Posten sørger for levering av matvarer hjem til kundene.
Bransjeoverskridende samarbeid er løsningen på miljøutfordring i storbyene.
Ølsprøtt har tatt det trønderske snacksmarkedet med storm. Bring leverer den helsprø favoritten.
I 372 år har ny teknologi vært en forutsetning for å få posten frem i Norge. Med dampskip, jernbane og fly var Postverket med på å bygge landet på 18- og 1900-tallet. Nå skal hele bilparken bli helgrønn.
Les Bring Research-rapporten og se hva du må gjøre for å tilfredsstille kundene.