Kundestorm etter målrettet markedsføring
Da Power åpnet sitt nye varehus i Ringhuset, Oslo, var målet klart: høy synlighet, stor kundetilstrømning og økt salg.
 
            Meld deg på vår nyhetsmail
Les også
        Mental Helse opplevde 136% vekst i faste givere
Mental Helse ønsket å nå ut til flere og sikre mer stabile inntekter gjennom faste givere.
Altibox viser kraften i postkassen
Altibox leverer både tv og strømmetjenester til sine kunder. Ved bruk av poeng, kan brukere bytte mellom hvilke tjenester de ønsker å benytte i abonnementet sitt. Men ikke alle er klar over hvilke muligheter de faktisk har. Derfor bestemte Altibox seg for å utdanne sine eksisterende kunder.
Høyt & Lavt Gruppen tok bedriftene til nye høyder med reklame i postkassen
Til tross for stor suksess blant privatpersoner, ønsket de også at flere bedrifter skulle benytte seg av aktivitetsparkene. Men hvordan kunne de få til det?
