Program

Kl 08.00 - Frokost

Kl 08.30 - Velkommen og nytt fra Bring

Kl 09.05 - "How to win customers and influence people - og hva du ikke skal gjøre", Marte Klouman, tidligere XXL

Kl 09.45 - Pause

Kl 10.00 - "Smash - hvordan vi brukte verdens ondeste DM til å skape en kunderelasjon. Fysisk og digital kommunikasjon i samspill", Vilhelm Camillus Paus og Patrik Bergfjord, Saatchi & Saatchi

Kl 10.20 - «Retailers er de nye mediehusene - Hvordan gjøre det best i klassen og hva kan vi lære av dem», Jonathan Seim, Head of Digital & Ecommerce, MEC

Kl 10.30 - Hva er VR, AR, & MR – og hvordan kan det brukes i markedsføring eller utvikling av forbruker opplevelser?, Jørgen Stordal  - Pointmedia og Ali Zareiee. Gründer av firmaet Adapa360.

Kl 11.00 - Du kan se VR demo med Pointmedia frem til 1200.

 

Sted: Røde Kors kurs og konferansesenter, Hausmannsgate 7, Oslo. 

How to win customers and influence people -og hva du ikke skal gjøre

Marte Klouman er en av landets mest erfarne nettbutikksjefer. Hun har vært med på å ta XXL fra å være en effektiv kjede av fysiske sportsvarehus til å bli en ekte omnikanalspiller, der det digitale nå står helt sentralt. I perioden Marte ledet XXLs e-handel doblet nettomsetningen seg flere ganger, til et pent tresifret millionbeløp. Marte var også med på å bygge opp Lille Vinkel Sko nettbutikk. Nå lever Marte av og for å hjelpe andre å lykkes med salg og markedsføring på nett. På eFrokost gir Marte gir deg 10 praktiske tips for å lykkes med netthandel akkurat nå.

Case fra Saatchi & Saatchi, MEC om "de nye mediehusene" og VR demo med Pointmedia 

I tillegg har vi presentasjon av spennende case fra Saatchi & Saatchi. MEC trekker frem retailers som mediehus - hvordan gjøre det best i klassen og hva kan vi lære av dem. Pointmedia vil demonstrere VR og hvordan det kan brukes i markedsføring og utvikling av forbrukeropplevelser.