Hva betyr dette for deg som kunde?
For å sikre betaling av fakturaene og for å unngå forsinkelser må ny betalingsinformasjon oppdateres i dine økonomissystem. Vi oppfordrer derfor til å være ekstra oppmerksom på endringer i betalingsinformasjon på faktura.
Faktura utstedt før bankbytte vil inneholde gammel betalingsinformasjon, og vi vil i en overgangsfase håndtere innbetalinger til både gamle og nye kontonumre.
Ny bankløsning vil ikke gi deg noen økte kostnader for bankinnbetalinger
Utlandsbetalinger
Dersom du betaler i en annen valuta enn selskapets hjemland kan du oppleve at struktur på kontonummer og KID vil blir annerledes enn i dag (eks. antall siffer og bokstav vs. tall).
Behov for dokumentasjon eller noe du lurer på?
Har du behov for bankbekreftelser (signerte dokumenter fra banken), kan du be om dette fra din kontaktperson i Posten Bring eller ta kontakt med kundeservice på e-post: bringfaktura@bring.com eller telefon: 04045.
Har du andre spørsmål knyttet til bytte av bank for Posten Bring, ta kontakt med kundeservice på e-post: bringfaktura@bring.com eller telefon: 04045.