Mens du er på ferie

Skal du holde stengt i ferien, eller være borte en periode, kan du trygt la oss oppbevare posten mens du er borte.

  • Trygg oppbevaring av all type adressert post
  • Uadressert reklame blir stoppet mens du er borte
  • Rekommanderte brev, verdibrev og pakker returneres når fristen er utløpt (vanligvis 2 uker).
  • Om du vil, kan du få tak i posten i oppbevaringsperioden

Hvordan går jeg frem?

Oppbevaring for ditt firma bestiller du ved å bruke skjemaet som du kan laste ned på denne siden.

Bestilling

Skjemaet kan enten leveres inn på postkontor eller Post i Butikk, som vedlegg i mail til Kundeservice, eller som brev adressert til:

Postens kundeservice
Postboks 2190
5504 Haugesund

Oppbevaring av posten starter 2 virkedager fra skjemaet er mottatt hos Posten kundeservice. (Beregn 2 dagers fremsendingstid for posten for sikkerhets skyld.)

Utlevering

Første virkedag etter sluttdato blir posten utlevert til bedriften din igjen. Dersom det dreier seg om mye post, vil du få en beskjed i postkassen om å komme og hente posten på angitt sted. Det må fremvises legitimasjon.

Du kan også få tak i oppbevart post i løpet av oppbevaringsperioden. Ta i tilfelle kontakt med kundeservice minst 2 dager før.

Endre tjenesten

Ønsker du å forlenge oppbevaringstiden, kan den forlenges inntil totalt 6 måneder. Ta kontakt med kundeservice.

Det samme gjør du hvis du vil avslutte tjenesten før avtalt sluttdato.

Hva koster det?

Tjenesten betales med faktura, og prisen avhenger av hvor lenge oppbevaringstiden skal foregå.

Priser
PERIODE PRIS EKS MVA
Inntil 15 dager 215
Videre pr uke 60 

Bestiller du forlengelse av avtalen, vil dette koste 40 kr (eks mva) ekstra i tillegg til prisen for antall påbegynte uker av utvidelsen.