Slik lager du kundenummergrupper i Mybring

Hvis din bedrift har flere kundenummer hos Bring, kan du spare tid med kundenummergrupper. Ved å slå sammen kundenummer i en eller flere kundenummergrupper, får du enkelt et samlet bilde av alle sendingene.

Lag kundenummergruppe

  1. Klikk "Min profil" i nedtrekksmenyen bak navnet ditt øverst til høyre i Mybring.
  2. Velg "Grupperte kundenummer", og klikk på “Ny gruppe”.
  3. Skriv inn ønsket navn på kundenummergrupper og velg tjenestetypen som gruppen skal gjelde for.
  4. Velg kundenumrene du ønsker å legge til ved å klikke på de i listen til venstre. Når du er ferdig, klikk "Lagre gruppe".

Når du har lagret en kundenummergruppe kan du ta ut rapporter, sette opp abonnement, bruke dashboard, få oversikt over volum og kostnader og se kundeservicesaker på tvers av alle kundenummer i gruppen samtidig. Dette gjør du enkelt ved å velge gruppens navn i rullegardinen med kundenummer. 

Merk at du ikke kan blande konverterte og ikke-konverterte kundenummer i samme gruppe, og at du må ha rettigheten "Finansielle opplysninger" på alle kundenummer i en gruppe hvis du ønsker å ta ut økonomirapporter med denne.   
 

25.09.2020