Slik tar du ut rapporter i Mybring
I Mybring kan du ta ut en rekke rapporter for dine pakke- og godssendinger og få full kontroll over din logistikk. Vi tilbyr ulike rapporter innenfor kategoriene "Status", "Kvalitet og avvik" og "Økonomi".

Ta ut en rapport
-
Klikk "Rapporter" og velg "Ny rapport".
-
Velg kundenummeret eller kundenummergruppen du ønsker å ta ut rapporten for, og velg rapportkategori "Status", "Kvalitet og avvik" eller "Økonomi".
-
Klikk på den rapporten som er aktuell fra deg. Spesifiser perioden du ønsker å ta ut rapporten for, og klikk "Lag rapport".
-
Du ser nå rapporten. Tilpass hvilken informasjon du vil ha med gjennom å legge til og fjerne kolonner under "Endre kolonner".
-
Hvis du ønsker å laste ned rapporten, klikk "Last ned" øverst til høyre i tabellen og velg ønsket format (PFD, Excel eller XML).
-
Hvis du ønsker å søke og filtrere i rapporten du ser på skjermen, trykk "Vis søk". Du får nå opp et søkefelt for hver kolonne i rapporten. Angi søkeverdi i aktuelt felt, og klikk "Søk".
Merk at "Spesifisert faktura"-rapporten tas ut via Fakturaarkivet i Mybring.
Slik bruker du "Spesifisert faktura"-rapporten i Mybring
Med Mybrings spesifiserte fakturarapport får du en detaljert oversikt over din faktura slik at du enkelt kan kontrollere denne.
Slik abonnerer du på rapporter fra Mybring
Rapportene i Mybring gir deg full kontroll over din logistikk, og du kan når som helst logge deg inn og ta ut rapportene du ønsker. Hvis du vil å spare tid, anbefaler vi derimot at du setter opp et eller flere rapportabonnementer. Da får du rapportene tilsendt automatisk til din e-post så ofte du vil.
Statusrapporter i Mybring
Med Mybrings statusrapporter får du status på dine sendinger: fra forhåndsmeldt til levert til mottaker. Hvilke rapporter som er tilgjengelige for deg avhenger av hvilke kundenummer som er knyttet til din bruker.