Statusrapporter i Mybring
Med Mybrings statusrapporter får du status på dine sendinger: fra forhåndsmeldt til levert til mottaker. Hvilke rapporter som er tilgjengelige for deg avhenger av hvilke kundenummer som er knyttet til din bruker.

Slik tar du ut rapporter i Mybring
I Mybring kan du ta ut en rekke rapporter for dine pakke- og godssendinger og få full kontroll over din logistikk. Vi tilbyr ulike rapporter innenfor kategoriene "Status", "Kvalitet og avvik", "Økonomi" og "Klima og miljø".
Slik abonnerer du på rapporter fra Mybring
Rapportene i Mybring gir deg full kontroll over din logistikk, og du kan når som helst logge deg inn og ta ut rapportene du ønsker. Hvis du vil å spare tid, anbefaler vi derimot at du setter opp et eller flere rapportabonnementer. Da får du rapportene tilsendt automatisk til din e-post så ofte du vil.
Slik unngår du returer med "Ikke hentet på utleveringssted"-rapporten i Mybring
Med rapporten "Ikke hentet på utleveringssted" holder du enkelt oversikt over hvilke sendinger som har ligget lenge på utleveringssted og risikerer å bli sendt i retur. På den måten kan du følge opp mottakerne selv, og dermed unngå ekstra kostnader og tapte inntekter. Rapporten er tilgjengelig for norske og nordiske pakketjenester. Servicepakke, Pakke til hentested, Pickup Parcel og Pickup Parcel Bulk.