Slik oppretter du selv en ny bruker i Mybring
Hvis din bedrift allerede benytter Mybring kan du enkelt opprette en ny bruker og knytte denne til bedriftens kundenummer. Når du har opprettet en Mybring-bruker kan du enkelt utføre transaksjoner og gjennomføre andre oppgaver i Mybring.

Opprett ny Mybring-bruker
- Gå til www.mybring.com og velg "Opprett nye brukere".
- Søk opp din bedrift ved å angi kundenummeret hos Bring. Fyll ut din kontaktinformasjon.
- En forespørsel sendes til administratoren på din bedrifts kundenummer, som må godta at du kan benytte Mybring på vegne av bedriften.
Når administratoren har gitt sin godkjennelse vil du motta en e-post med en lenke der du setter passord. Så fort du har satt dette kan du logge inn og starte å bruke Mybring.
Slik legger du til nye brukere på ditt kundenummer i Mybring
Vi anbefaler alle som skal benytte Mybring om å ha tilgang gjennom en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til de ulike kundenummere den trenger tilgang til. Som administrator i Mybring kan du enkelt opprette og legge til nye brukere på dine kundenummer.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller etter forespørsel fra brukeren.
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp etter funksjonsområder for å sikre at du har tilgang til det du trenger, samtidig som bedriften kan begrense tilgangen til det du ikke har behov for. Hvis du som bruker trenger ytterligere tilgang kan du enkelt be din administrator om dette.